معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد:

برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی برای 70 هزار دانش آموز دوره متوسطه اول کردستان

سنندج(پانا)- معاون آزموش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از پیش بینی و برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی برای 70 هزار دانش آموز دوره اول متوسطه استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مهدی نامدار در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان با اعلام این خبر گفت: آزمون پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه، اردیبهشت ماه 1400 به صورت مکتوب و آنلاین برگزار می شود.

وی افزود: آزمون پیشرفت تحصیلی برای دانش آموزان مدارسی که آموزش آنها به صورت غیرحضوری است به شیوه آنلاین و برای دانش آموزان مدارسی که به صورت حضوری در کلاس درس شرکت کرده اند به صورت چاپی و مکتوب برگزار می شود.

نامدار همچنین با اشاره به آغاز امتحان شبه نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم ، این آزمون را یکی از برنامه های این معاونت برای جبران کاستی های آموزش دانش آموزان پایه دوازدهم عنوان کرد و گفت: به جهت تغییر رنگ بندی شهرستان ها، این آزمون ها به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

معاون آموزش متوسطه استان نظارت بر نحوه برگزاری کلاس های درس در شبکه شاد و ارزیابی عملکرد معلمان را از برنامه های این معاونت بر شمرد و اظهار کرد: در این مدت از ۴۵۰۰ کلاس درس بازدید شده است.

وی همچنین از مدیران و روسا خواست، موضوع برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی را به دانش آموزان و خانواده ها اطلاع رسانی و اقدامات تبلیغی لازم صورت گیرد.

معاون آموزش متوسطه استان از اخذ مجوز راه اندازی هنرستان نمونه در نواحی یک و دو سنندج خبر داد و با اشاره به اینکه مجوز شفاهی آن از وزارت اخذ شده است، گفت : این هنرستان با امکانات خوابگاهی راه اندازی و دانش آموز از سطح استان پذیرش خواهد کرد که ضرورت دارد در این خصوص چند رشته خوب و جذاب تعیین و معرفی و تبلیغات لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به تشریح نتایج بازدید از شهرستان و مناطق و عملکرد مدارس در بازدید ها پرداخت و گفت: عملکرد تعدادی از مدارس مطلوب بوده است.

معاون آموزش متوسطه استان هم چنین با اشاره به موفقیت و دستاوردهای استان در بخش مسابقات علمی دانش آموزان به خصوص المپیاد دانش آموزی نانو، المپیاد های دانش آموزی و .... از اهتمام مدیران و روسا، معاونین آموزشی و کارشناسان ادارات و همچنین سرگروه های آموزشی تشکر کرد و گفت: موفقیت های کسب حاصل تلاش مجموعه همکاران دست اندرکار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار