مدیر دانش آموزی استان خبر داد:

آیین گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی و سپاس مربی در بیجار برگزار شد

سنندج(پانا) - همزمان با هفته تربیت اسلامی مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی با حضور مدیر آموزش و پرورش، جمع کوچکی از مربیان و کارشناسان اداری در سالن اجتماعات سینما آزادی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی وپروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی  و سپاس مربی در بیجار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بیجار؛ غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار در این مراسم که به صورت پخش مستقیم در شبکه شاد منتشر می شد اظهار رد: امور تربیتی نهادی است که تا به امروز نتایج و آورده های تربیتی بسیار ارزشمندی برای نسل های متفاوت بعد از انقلاب به ارمغان آورده است.

وی گفت: تربیت نسل نوجوان و جوان براساس آموزه های اسلامی و اخلاقی و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان از اهداف تأثیر گذار و نسل پرور نهاد امور تربیتی و تربیت اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش بیجار یادآور شد: این مجموعه در طی سالهای شکل گیری خود تلاش گسترده ای را درجهت رفع کاستی ها و پرورش مذهبی و انقلابی دانش آموزان به انجام رسانده است و این مربیان امور تربیتی الگوی مجسمی هستند که با رفتار خویش می توانند مهربانی، رفاقت، از خودگذشتگی، همدلی و بسیاری از معنویات اخلاقی را معنا بخشند و با هنرمندی به نوجوانان انتقال دهند.

جعفری در ادامه ضمن مقدس خواندن کار مربیان پرورشی، هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی را به تمام خدمتگزاران این نهاد تبریک گفت و برای تمامی مربیان سخت کوش و فداکار آرزوی تندرستی و موفقیت رورافزون کرد.

گفتنی است: ادامه این مراسم علاوه با برنامه هایی مانند اجرای سرود ، قرائت شعر، پخش کلیپ ، گارد پرچم و مقاله دانش آموزی همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار