مدیر دانش آموزی استان کردستان خبر داد:

تجلیل از فرزندان شهدای والامقام شاغل در اداره کل آموزش و پرورش کردستان

سنندج(پانا)-به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ از فرزندان شهدای والامقام شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فرزندان شهدای والامقام شاغل در اداره کل آموزش و پرورش کردستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و روسای ادارات حراست و امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان، از همکاران فرزند شهید شاغل در این اداره کل تقدیر به عمل آمد.

در این برنامه، نظام مرادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان ضمن تبریک ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و پاسداری از خون شهداء و تکریم فرزندان و خانواده معزز آنان را وظیفه همگانی دانست.

مرادی با بیان انتظارات شهداء از مسئولان، دنبال کردن اهداف و آرمان های آنان را از وظایف مسئولان برشمرد.

نظام مرادی در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم تحقیق و مطالعه در احوال شهداء، مجموعه آثار و وصایای آنان را گنجینه ای بزرگ برای شناخت مسیر و هدف آن ها عنوان کرد.

در ابتدای این برنامه، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به ماموریت های اداره امور شاهد و ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، قدردانی از خانواده معزز و تقدیر از فرزندان شهداء را از جمله این ماموریت ها دانست و عنوان کرد: تمام تلاش خود را در راستای ارج نهادن هرچه بهتر به جایگاه رفیع خانواده شهداء به کار می گیریم.

صلاح الدین مفیدی در ادامه سخنان خود، یکی دیگر از وظایف این اداره را پیگیری مسائل حقوقی و شغلی همکاران فرزند شهید عنوان کرد و افزود: در این راستا سعی داریم به امور این کارکنان رسیدگی نماییم و همچون گذشته به همکاری امور اداری نیازمندیم.

مفیدی در پایان سخنان خود از همکاری مجموعه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع در راستای برگزاری برنامه های ترویجی تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این برنامه از فرزندان شهید شاغل در اداره کل اموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار