معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

شرکت 2 هزار و 840 سوادآموز استان در مسابقه کتابخوانی

سنندج(پانا)- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان خبر داد 2 هزار و 840 سوادآموز دوره انتقال استان در مسابقه کتابخوانی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد؛ شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 2 هزار و 840 سوادآموز استان در مسابقه کتابخوانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رمضان یوسفی، معاون سوادآموزی استان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، یک دوره مسابقه کتابخوانی در بین سوادآموزان دوره انتقال در سطح استان به صورت دست نوشته برگزار شد.

یوسفی ادامه داد: با هدف فرهنگ سازی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و ترویج مطالعه و کتابخوانی در بین مخاطبان و همچنین تقویت مهارت های خواندن و نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی یک دوره مسابقه کتابخوانی از کتاب «راز موفقیت» مربوط به انتشارات سازمان نهضت سوادآموزی به مناسبت دهه مبارک فجر از تاریخ 99/11/18 لغایت 99/11/21 در بین سوادآموزان دوره انتقال در سراسر استان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور ناشی از ویروس کرونا تعداد دو هزار و 840 سوادآموز در این مسابقه به صورت غیرحضوری و در قالب ارائه دست نوشته شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار