مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران:

ایجاد عدالت اجتماعی با نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه

اسلامشهر (پانا) - مردم ما در اجتماع با فرهنگ وقف غریب هستند و ترویج فرهنگ وقف اثرات ماندگاری در پویاشدن اقتصاد و برقراری عدالت اجتماعی دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد عدالت اجتماعی با نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه

مجتبی عبداللهی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر با گرامی‌‌داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه جابجایی نیروها امری مهم است و ادامه داد،مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانات خود امامزاده‌ها را قطب فرهنگی دانستند و شهرستان اسلامشهر با داشتن یازده امامزاده و شاخص ترین آن امامزاده عقیل (ع) است.

او بیان کرد: شوراهای فرهنگی و خیرین امامزاده‌ها در مجموع و به خصوص شرایط کرونا می‌بایست بر محیط اطراف خود نظارت داشته باشند و گفت:تعداد موقوفات ما بعد از انقلاب اسلامی دو برابر شده است، شهرستان اسلامشهردارای 162 موقوفه در اختیار ما و یا دارای متولی است و احیای موقوفات ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد و می‌بایست با تلاش اموال واقف که نیت خیر داشته، ارزش افزوده و ثروت ایجاد کنیم.

عبداللهی تصریح کرد: مردم ما در اجتماع با فرهنگ وقف غریب هستند و ترویج فرهنگ وقف اثرات ماندگاری در پویاشدن اقتصاد و برقراری عدالت اجتماعی دارد و بر ضرورت ایجاد معاونت خیرین در سازمان اوقاف و امور خیریه نیز تأکید کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار