طرح زمستانه راهداری در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان از آمادگی ۳۰ تیم ثابت و سیار راهداری این استان با بکارگیری ۱۹۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در طرح راهداری زمستانه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح زمستانه راهداری در سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار کرد: ۳۳۸ راهدار در این طرح به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امدادرسانی در صورت لزوم مشارکت خواهند داشت.

وی طول راه‌های تحت پوشش برای طرح زمستانه در سیستان‌وبلوچستان را بیش از ۱۱ هزار کیلومتر ذکر کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود در مسیرهای ارتباطی از اهداف اجرای طرح راهداری زمستانی محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان از تجهیز ۱۶ راهدارخانه استان برای خدمات رسانی به مسافران خبر داد و گفت: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، ۵۰۰ تن نمک و شن برای زمستان امسال تهیه شده است.

وی گشت زنی مداوم در تمامی مسیرهای حوزه استحفاظی برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی و یخبندان، استقرار تیم‌ها با تجهیزات کامل در فواصل مشخص در جاده برای بازگشایی مسیرها در صورت بسته شدن و امدادرسانی به مسافران را از مهمترین برنامه‌ها در قالب طرح راهداری زمستانی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار