مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

واحدهای با بیش از ۵۰ نیروی کار در زنجان ملزم به ایجاد مرکز مراقبت‌های بهداشتی هستند

زنجان (پانا) - مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اعلام کرد بر اساس مواد مصرح در قانون، واحدهای تولیدی و صنعتی با بیش از ۵۰ نفر نیروی کار ملزم به ایجاد مرکز مراقبت‌های بهداشتی شده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۲۹۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
واحدهای با بیش از ۵۰ نیروی کار در زنجان ملزم به ایجاد مرکز مراقبت‌های بهداشتی هستند

سجاد اوجاقلو با بیان این مطلب افزود: خانه‌های بهداشت کارگری و واحدهای تولیدی جهت پیگیری رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا نظارت و ارزیابی می‌شوند و بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا، شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان استان، بازدیدهایی را از خانه‌های بهداشت کارگری استان زنجان به‌منظور ارزیابی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهد.

وی افزود: شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان استان زنجان متشکل از نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده مدیریت درمان تأمین اجتماعی و نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی است.

اوجاقلو یادآور شد: این شورا با هدف تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان نسبت به بازدید از کارگاه‌های دارای جمعیت ۵۰ تا ۴۹۹ نفر اقدام می‌کند.

وی تعداد کارگاه‌های هدف‌گذاری شده بر اساس وضعیت آن‌ها در شهرهای استان را سه هزار و ۱۲۱ واحد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۳۷ واحد بالای ۵۰ نفر شناسایی‌شده و ۲ هزارو ۸۸۴ کارگاه نیز کمتر از ۵۰ نفر نیروی کار را شامل می‌شود.

به گفته مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکنون 1598 نفر از شاغلان واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیشترین موارد به شهرهای زنجان و ابهر به تعداد 859 و 374 مبتلا اختصاص دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار