چهاردهمین نشست دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران

تهران ( پانا)- عزیزاله بابلی بهمئی، رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی شهر تهران فعالیت های دبیرخانه کشوری و وظایف آن را در چهاردهمین نشست دبیرخانه تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
چهاردهمین نشست دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران

بابلی در گفتگو با پانا گفت: روزهای دوشنبه اعضای دبیرخانه در خصوص فعالیت های محوله به بحث و تبادل نظر پرداخته و روزهای چهارشنبه بنا به مقتضیات فعالیت ها، ازهمکاران وزارت متبوع در جلسه دبیرخانه حضور می یابند.

بابلی ضمن اشاره به هفته بهداشت روان، گفت: توجه به سلامت دانش آموزان و خانواده ها با توجه به روز شمار آن از وظایف اعضای دبیرخانه کشوری است.

همچنین بابلی در خصوص فراهم نمودن امکانات، تجهیزات و مکان مناسب جهت برگزاری نشست ها و جلسات، راه حل هایی ارائه کرد. رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی تشکیل گروه در ایتا و شاد و لزوم بهره برداری مناسب از فضای مجازی جهت ارتباط اعضای گروه با مشاوران و سرگروه های استان ها را ضروری دانست.

در ادامه جلسه محمود حسینی، نماینده معاونت مشاوره حوزه وزارتی به تشریح فعالیت های اعضای دبیرخانه کشوری پرداخت. حسینی احصاء انواع مشکلات دانش آموزان در ایام کرونا و لزوم توجه به فضای مجازی را جهت بررسی علمی و تخصصی، لازم و مفید دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار