مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان :

افزایش رضایت جامعه هدف سرلوحه فعالیت کارکنان تامین اجتماعی است

زنجان (پانا) - به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در مراسمی با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان از کارکنان نمونه این مجموعه تجلیل به عمل آمد .

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش رضایت جامعه هدف سرلوحه فعالیت کارکنان تامین اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان ، مسعود علیاری مدیر کل تامین اجتماعی استان در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد . در سخنانی به اهمیت خدمت رسانی به جامعه هدف با بهترین نحو و کیفیت تاکید کرد و اظهار داشت همه کارکنان خدوم تامین اجتماعی در عرصه خدمت رسانی به مخاطبان بسیار پر تلاش هستند و در واقع همه آنان نمونه محسوب می شوند .
وی با بیان اینکه جامعه هدف تامین اجتماعی در کشور و استان بخش اعظمی از افراد جامعه را شامل می شود ، افزود : تامین رضایت مندی جامعه هدف گسترده سازمان، رسالتی است که همواره کار کنان تامین اجتماعی آن را بر دوش خود احساس کرده و در راه تحقق هر چه بیشتر آن می کوشند .
مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت :در زمان حاضر تعداد بیمه شدگان اصلی تامین در استان زنجان بیش از 177 هزار نفر است که با احتساب سایر بیمه شدگان تبعی و مستمری بگیران ، جمعیت تحت پوشش این سازمان به 530 هزار نفر در استان می رسد .
در این مراسم از کارکنان نمونه تامین اجتماعی استان تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار