در گفت‌وگو با پانا؛

نظر یک نماینده مجلس درباره نظارت شورای نگهبان بر مجلس‌نشین‌ها

تهران (پانا) - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید هدف و نیت نمایندگان خدمت باشد، تاکید کرد وقتی برای حقیقت و عدالت تلاش می‌شودهر کسی نظارت می‌کند، بکند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نظر یک نماینده مجلس درباره نظارت شورای نگهبان بر مجلس‌نشین‌ها

احمد محرم‌زاده در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه عملکرد مجلس یازدهم طی دو ماه اخیر مثبت بوده است، گفت: «مجلس تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با مصوباتی مطلوب، بتواند مشکلات مردم را رفع کند. تصور می‌کنم مجلس در این زمینه موفق خواهد بود. در همین دو ماه در حوزه مسکن، اختصاص قیر رایگان برای راه‌های روستایی، گرفتن مالیات از خانه‌های خالی و امثالهم حرکت‌های مثبت مجلس یازدهم بود برای اینکه فقیر هر روز فقیرتر و غنی هر روز غنی‌تر نشود.»

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی به انتخابات کمیسیون‌های مجلس و گلایه برخی از نمایندگان از قرار نگرفتن در کمیسیون مورد علاقه‌‌اشان، افزود:‌ «امسال برای اینکه مشخص شود که نمایندگان در کدام کمیسیون‌ها می‌توانند وارد شوند براساس امتیازبندی بود، تحصیلات و تجربه افراد در نظر گرفته شد.»

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره دیدار هیات رئیسه مجلس با دبیر شورای نگهبان و موضوع طرح شده در این جلسه با عنوان نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان طی چهار سال نمایندگی، در پاسخ به این سوال که آیا می‌پذیرید نهاد دیگری غیر از هیات نظارت بر نمایندگان بر شما نظارت داشته باشد، افزود: «به اعتقاد من نیت و هدف نمایندگان باید خدمت به مردم حوزه انتخابیه و مملکت خودشان باشد. چه عیبی دارد، وقتی تلاش من حقیقت و عدالت است، هر کسی نظارت می‌کند بکند. نمایندگان همیشه باید به فکر مشکلات مردم باشند و اشکالی ندارد هر کسی و هر نهادی نظارت کند. شفافیت باید در تمام نمایندگان و نه تنها مجلس باید در بقیه قوا هم باشد.»

این نماینده مجلس به تصویب طرح قیر رایگان و انتقاد کارشناسان به این طرح که ممکن رانت بیشتری را شکل دهد، گفت: «رانت چی هست، واقعا اینکه ما نمی‌توانیم اعتباری برای راه‌های روستایی داشته باشیم، این طرح مشکل را حل خواهد کرد. نظارت هم باید باشد تا فسادی شکل نگیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار