معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش کردستان خبر داد:

کارگروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر در استان تشکیل شده است

سنندج(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از تشکیل کارگروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر 99 و آغاز فعالیت های این کارگروه در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر در استان تشکیل شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، افشین خوشگوار در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان این خبر به لزوم آمادگی همه جانبه مدارس برای بازگشایی تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به آغاز فعالیت های پروژه مهر که مدارس در حیطه های مختلف آماده بازگشایی می شوند،دستورالعمل پروژه مهر سال جاری با سنوات گذشته یک تفاوتی دارد و آن این است که تعداد کارگروه ها از پنج کارگروه به شش کارگروه افزایش یافته است و کارگروه سلامت و امور بهداشتی به جمع کارگروه ها اضافه شده است.

خوشگوار با بیان اینکه در واقع ایجاد این کارگروه در قالب پروژه مهر پیشنهاد و ابتکار استان بود که با حمایت و تأکید مدیرکل آموزش و پرورش استان انجام شد، اظهار کرد: وزارت هم از پیشنهاد استان الگوبرداری و چارت، اعضا و شرح وظایف این کارگروه، تدوین و ابلاغ شده است و انتظار داریم شما مدیران با جدیت و دقت عمل، فعال سازی کارگروه شهرستان ها را در دستور کار قرار دهید.

وی در ادامه گفت: با توجه به شیوع کرونا لازم است در راستای حفظ سلامتی کارکنان واحدهای اداری و آموزشی تدابیر و اقدامات لازم اندیشیده شود و در اجرای بخشنامه اداره کل، در راستای تأمین سلامت کارکنان با فعال کردن میز خدمت، الزام مراجعین و کارمندان به استفاده از ماسک و کنترل ورود و خروج روزانه تلاش شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان در این نشست خواستار سازماندهی معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت در سال تحصیلی جدید بر اساس بخشنامه های ابلاغی شد و گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس، وظیفه مراقبین سلامت در مدارس خطیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار