مدیر آموزش وپرورش قروه خبر داد :

اهداء 20 دستگاه تبلت رایگان به دانش آموزان مدارس شهر دلبران

سنندج(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه اعلام کرد در راستای استمرار فرایند آموزش، تعداد 20 دستگاه تبلت به ارزش 40 میلیون تومان به دانش آموزان مدارس دلبران اهداء شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اهداء 20 دستگاه تبلت رایگان به دانش آموزان مدارس شهر دلبران

به گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش قروه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه گفت: در راستای استمرار فرایند آموزش، تعداد 20 دستگاه تبلت به ارزش 40 میلیون تومان به دانش آموزان مدارس دلبران اهداء شد.

جعفر عبدالملکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اعلام این خبر گفت: آموزش، فرایندی مستمر و تعطیل ناشدنی است و به دنبال شیوع ویروس کرونا، آمار قابل توجهی از دانش آموزان در مناطق کم برخوردار و بی بضاعت شرایط سخت افزاری لازم برای عضویت و دریافت مطالب شبکه شاد را ندارند و در همین راستا و با هدف پوشش حداکثری از تمام ظرفیت های لازم استفاده می شود.

وی افزود: این تبلت ها با همت یکی از همکاران متعهد اهل دلبران و یک نفر از والدین دانش آموزان این شهر از وزارت ارتباطات دریافت و در بین دانش آموزان مدارس(آزادگان، شهید نجفی، شهید همایون و تیام دلبران) توزیع شد.

عبدالملکی در ادامه سخنان خود آموزش و پرورش را نهادی مردمی دانست و از همت بلند خیرین، روسا و مسئولین نهادها و ارگان های مختلف که بازوانی توانمند برای مرتفع شدن مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت هستند، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار