مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

معلمان مدارس با نیازهای ویژه استان کردستان، جلوه های ایثار را تجلی بخشیدند

سنندج (پانا)- رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان اعلام کرد معلمان خلاق و فداکار استثنایی استان، جلوه های ایثار را تجلی بخشیدند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، خلیل رنجبر، با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، گفت: این روزها در دورانی که کرونا زندگی را تحت تأثیر خود قرار داده است، هستند کسانی که دل در گرو خدمت به خلق خدا نهاده و تمام سختی‌های را با جان و دل خریده و از کوچک‌ترین خدمت به خلق نگذشته‌اند.

رنجبر گفت: لیلا صداقت، معلم فداکار و ایثارگر بخش دلبران قروه برای دانش آموزان با نیاز ویژه ذهنی پایه ششم دوره ابتدایی مدرسه سمیه که امکانات استفاده از آموزش های مجازی را ندارند اقدام به برگزاری کلاس های حضوری کرده است.

وی افزود: این معلم خلاق با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به منظور تحقق شعار آموزش تعطیل شدنی نیست؛ فرآیند آموزش و یادگیری را در راستای ایجاد فرصت های برابر آموزشی ادامه می دهد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان ادامه داد: شیوه آموزش مجازی راهی برای شکست کرونا توسط دانش‌آموزان و معلمان است، اما ارائه آموزش‌های مجازی و از راه دور دانش‌آموزان، مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌ها است و در حال حاضر بسیاری از دانش‌آموزان مناطق روستایی از این امکان محروم هستند.

رنجبر گفت: همچنین برای تداوم آموزش در مناطق محروم و روستاها که دانش آموزان به فضای مجازی دسترسی ندارند، محتوای آموزشی در قالب بسته های آموزشی، درسنامه و... تهیه و در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از آنجایی که شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد و رفتار معلم می‌تواند در بهبود روند آن تاثیر به سزایی داشته باشد، فداکاری و ایثار این معلمان می‌تواند علاوه بر سواد خواندن و نوشتن سواد ایثار را نیز به آنان بیاموزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار