مدیران مدارس نسبت به شناسایی و جذب اولیای بی‌سواد اهتمام داشته باشند

ارومیه (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت مدیران مدارس نسبت به شناسایی و جذب اولیای بی‌سواد لازم است اهتمام داشته باشند و استفاده از ظرفیت معلمان، بازنشستگان، ظرفیت‌های مردمی، حلقه‌های میانی و خیرین باید در دستور کار مناطق قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس نسبت به شناسایی و جذب اولیای بی‌سواد اهتمام داشته باشند

«حسین حسن خانی» در جلسه تشریح شیوه نامه ثبت نام در سال جاری برای کلاس گذاری ضمن گرامیداشت هفته بسیج از ابلاغ دستورالعمل نحوه ثبت‌نام کلاس‌های سوادآموزی خبر داد.

وی با بیان این مطلب که کلاس گذاری برای آموزش دهندگان آغاز شده است، گفت: کلاس گذاری سوادآموزی برابر بخشنامه ارسالی به مناطق بصورت تلفیقی صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر همکاری مدیران مدارس در امر شناسایی، جذب وآموزش افراد بی سواد گفت: استفاده از ظرفیت معلمان، بازنشستگان، ظرفیت‌های مردمی، حلقه های میانی و خیرین باید در دستور کار مناطق قرار گیرد.

معاون سوادآموزی استان با اشاره به شناسایی موسسات واجد شرایط برای عقد قرارداد افزود: طبق تدابیر به عمل آمده نظارت بر فعالیت موسسه‌های طرف قرارداد باید توسط مسئولین مناطق مورد توجه قرار گیرد.

«حسین حسن خانی» در ادامه ضمن تاکید بر نظارت و بازدید میدانی از کلاس های سواداموزی با توجه به شروع کلاس گذاری اظهار کرد: مسئولین سوادآموزی باید در موعد مقرر نسبت به تاکید کلاس ها اقدام کنند.

وی در ادامه بر استفاده از نیروهای کارآمد برای تکمیل پست های سازمانی مناطق، جذب مسئول سوادآموزی برابر سهمیه ابلاغی، برگزاری جلسات توجیهی برای آموزش دهندگان و هزینه به موقع اعتبارات ارسالی به مناطق تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار