نماینده اهر و هریس در گفت‌وگو با پانا؛

مردم هنوز تغییری در وضعیت نامناسب اقتصادی لمس نکرده‌اند

مردم چشم به راه هستند و منتظر، دولت همت مضاعفی برای حل مشکلات داشته باشد

تهران (پانا) - نماینده مردم اهر و هریس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی را انجام داده است تاکید کرد اما مردم نتایج هیچکدام‌ها از این اقدامات را و در حقیقت تغییری را لمس نکرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مردم هنوز تغییری در وضعیت نامناسب اقتصادی لمس نکرده‌اند

احمد محرم‌زاده یخفروزان در گفت‌وگو با پانا درباره میزان تحقق وعده‌های دولت‌مردان اظهار کرد: «دولت سیزدهم با اینکه چند ماهی است فعالیت خود را آغاز کرده است اما با توجه به همه چالش‌هایی که با آن مواجه بود، به خوبی عمل کرده است. در حالی که منابعی هم در اختیار نداشت.»

وی ادامه داد: «دولت سیزدهم عمکرد مناسبی داشته و اقدامات خوبی انجام داده است. دولت به دنبال حل مشکلات گرانی، بهبود وض اقتصادی، بهبود وضع معیشت مردم است، همزمان مذاکرات لغو تحریم‌ها را نیز پیش می‌برد. اما تاکنون هیچکدام از این‌ها عملیاتی نشده است و واقعیت این است که مردم هنوز نتایج هیچکدام‌ها از این اقدامات را و در حقیقت تغییری در وضعیت نامناسب اقتصادی را لمس نکرده‌اند.»

این نماینده مردم در خانه ملت اضافه کرد: «دولتمردان نباید دست از کار بکشند، باید برنامه داشته باشند، تمام مسائل مبتلابه را جراحی کنند، مردم چشم به راه هستند و منتظر، و امیدوارم دولت همت مضاعفی برای حل مشکلات داشته باشد.»

محرم‌زاده گفت: «نمایندگان مرتبا در جمع مردم هستند و ناراحتی‌های مردم را می‌بینند. نمایندگان نیز تلاش‌های دولتمردان و عملکرد و وعده‌ها و نیز میزان تحقق آن‌ها را رصد و ارزیابی می‌کنند. هر کجا هم لازم باشد از تمام وزرا دعوت خواهد شد تا به نمایندگان توضیح دهند، حال در قالب سوال یا دیگر ابزارهایی که در دست نمایندگان است.»

وی تصریح کرد: «یکی از عللی که باعث شده است تا برنامه‌های دولت از سرعت لازم برای تحقق برخوردار نباشد عدم تغییرات برخی از مدیران دولت قبل در لایه‌های میانی مدیریتی است.»

این نماینده مردم در پایان تاکید کرد: «ما به دولت اعتقاد داریم اما انتقاد هم در جای مناسب انجام می‌شود و امیدوارم با همه حمایت‌هایی که به ویژه از سوی مردم نسبت به دولت وجود دارد بتوانند خیلی زود مشکلات مردم را حل و فصل کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار