اردشیر دهقانی تاکید کرد

ضرورت مطالعه سند بنیادین آموزش و پرورش برای تاثیرگذاری مطلوب بر دانش‌آموزان

زنجان (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی، بازمهندسی فعالیت‌های پیشتازان را مبتنی بر اصول و مباحث سند تحول بنیادین دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۹۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت مطالعه سند بنیادین آموزش و پرورش برای تاثیرگذاری مطلوب بر دانش‌آموزان

اردشیر دهقانی، معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش آموزی در نشست تبیین بازمهندسی پیشتازان در زنجان گفت: اجرای سند تحول بنیادین و بازمهندسی فعالیت های پیشتازان برای تحقق اهداف خود به یک رهبر، یک تیم تحولی و مدیریتی نیاز دارد که باید گفتمان سازی را نهادینه کنند.

وی تاکید کرد: سازمان دانش آموزی به صورت دقیق سند تحول را مورد بررسی قرار داده و یک مجموعه کامل با عنوان بازمهندسی فعالیت های پیشتازان را طراحی کرده است که می تواند تمام ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را پوشش دهد. معلمان‌ باید سند تحولات بنیادین آموزش را به خوبی مطالعه کنند، زیرا در آن مطالب بسیار مهمی آمده است که در پرورش بهتر دانش آموزان می تواند نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

دهقانی در ادامه افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به درستی درک شود، زیرا اگر این سند به خوبی در جامعه‌ فرهنگیان درک نشود، دیگر سندها نیز به خوبی اجرا نخواهند شد.

دهقانی همچنین اظهار کرد: تا به امروز نزدیک به دو و نیم میلیارد برای تجهیزات سازمان‌ها اختصاص داده شده که قرار است از اول دی ماه این تجهیزات در استان ها توزیع شود. همچنین محتواهای آموزشی نیز در حال آماده شدن است.

معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی عنوان کرد: حفظ پیشکسوتان باید اصلی ترین کار سازمان دانش آموزی باشد، زیرا آنها سرمایه های سازمان هستند و باید به دانش آموزان میدان داد تا در کارهای عملیاتی زیر نظر پیشکسوتان آموزش و رشد یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار