یزدانی: عدالت رعایت شود می‌توانیم قهرمان شویم

تهران (پانا) - دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب با برگزاری مسابقات تیم‌های صنایع مازندران، ستارگان ساری، خراسان جنوبی و باشگاه ورزشی مقاومت در شهر ساری به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۲۳۰۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
یزدانی: عدالت رعایت شود می‌توانیم قهرمان شویم

رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران پس از صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: ما در دور رفت نتوانستیم از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنیم اما در دور برگشت تقریبا نفراتی که در اختیار نداشتیم به ما اضافه شدند و درمجموع بچه‌ها عملکرد نسبتا مطلوبی داشتند.

دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز جهان تأکید کرد: هنوز از همه توان خود استفاده نکردیم و مطمئن باشید برای مرحله نیمه‌نهایی و فینال تیم ما تقویت خواهد شد چراکه همچنان در برخی اوزان با مشکل مواجهیم.

یزدانی افزود: رقابت در گروه ب لیگ برتر کشتی آزاد نسبت به سایر گروه ها سخت‌تر بود چراکه تیم ستارگان با توجه به پتانسیل کشتی گیران داخلی و خارجی یکی از مدعیان بود اما به لطف خدا و تلاش اعضای تیم توانستیم راهی دور بعد شویم.

دارنده 3 مدال طلای بازی‌های آسیایی بابیان اینکه امیدوارم عدالت در همه ابعاد رعایت شود تصریح کرد: اگر به دنبال جذب اسپانسرها برای کشتی هستیم باید آن‌ها را دلگرم کنیم، یکی از مواردی که در سال‌های اخیر همواره باعث دور شدن حامیان مالی شده عدم رعایت عدالت و اتفاقاتی است که شاید باز کردن آن در این مجال خوشایند نباشد، اما ما به فدراسیون کشتی و سازمان لیگ اعتماد کامل داریم و امیدوار هستیم با اجرای صحیح قانون و عدالت محوری موجب شوند همه‌چیز در وسط میدان مسابقه مشخص شود و هر تیمی برتر بود به حقش برسد.

سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در خاتمه عنوان کرد: برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی و فینال برنامه داریم و سکوی قهرمانی را نشانه گرفته‌ایم و برای رسیدن به این مهم با همه توان تلاش خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار