کسب رتبه اول مسابقات کشوری کدنویسی توسط دانش‌آموزی در منطقه۱۸

تهران (پانا) - در اولین دوره مسابقات قطبی کشوری کدنویسی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی  که با حضور برگزیدگان مرحله ی استانی برگزار گردید، مهرسا سادات رشتیان از دبیرستان فرزانگان 6 موفق به کسب رتبه ی اول کشوری شد.

کد مطلب: ۹۴۷۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول مسابقات کشوری کدنویسی توسط دانش‌آموزی در منطقه۱۸

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه18، فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ هدف از برگزاری مسابقات کدنویسی را ایجاد زمینه مشارکت دانش‌آموزان مستعد در انجام پژوهش‌های ملی و بین المللی اعلام کرد.

عطاءاله فروتن، یرآموزش و پرورش منطقه18، کسب این موفقیت ارزنده را به دانش‌آموز مهرسا سادات رشتیان، خانواده وی و همکاران فرهنگی منطقه18، همچنین مربیان و مدیران زحمتکش پژوهشسرای رشد دانش آموزی منطقه18،تبریک گفت و از خداوند متعال برای این دانش آموز توفیقات روزافزون مسئلت نمود.

فروتن با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات کدنویسی، بیان کرد: ایجاد زمینه مشارکت دانش‌آموزان مستعد در انجام پژوهش‌های ملی و بین المللی ، توسعه فرهنگ رقابت سالم و سازنده در بین دانش‌آموزان، اشاعه فرهنگ تفکر الگوریتمی و کدنویسی در بین دانش‌آموزان، شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه برنامه‌نویسی، توانایی تولید و تجاری سازی محصولات از اهداف مسابقات کشوری کدنویسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار