حضور بیش از 180 هزار نفر از فرهنگیان عضو صندوق ذخیره در انتخابات

تهران ‌‌(پانا) - رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیئت‌امنا صندوق ذخیره از شرکت بیش از 180 هزار نفر از فرهنگیان عضو صندوق ذخیره در انتخابات خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۰۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از 180 هزار نفر از فرهنگیان عضو صندوق ذخیره در انتخابات

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، اصغر حصیری با اشاره به شرکت بیش از 180 هزار نفر از فرهنگیان عضو صندوق ذخیره (حائز شرایط رأی دادن)گفت: صمیمانه از حضور و همراهی فرهنگیان عزیز قدردانی می‌کنم. امیدوارم این گام نخست، زمینه‌ای جهت توسعه مشارکت همکاران در فرآیند تصمیم‌گیری مسائل کلان نظام آموزشی کشور باشد. از همه معلمان، همکاران ستادی، مدیران کل، مدیران مناطق، همکاران اداری و... که در این مسیر سخت ما را یاری نمودند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه ممکن است برخی افراد منتخب بخواهند استعفا بدهند بیان کرد: هرگونه انصراف افراد منتخب باید شخصاً توسط فرد و به‌صورت کتبی تحویل حراست استان شود و انصراف به شیوه‌های دیگر فاقد وجاهت قانونی است و در اختیار ما قرار نمی‌گیرد تا انصراف را ثبت کنیم.

حصیری با اشاره به اینکه ممکن است برخی همکاران به نحوه تبلیغات و یا احصا آرا توسط برخی کاندیداها در بعضی از مناطق معترض باشند اظهار کرد: این همکاران می‌توانند از تاریخ 30/11/96 تا 06/12/96 اعتراض‌های خود را به صورت پست پیشتاز به ستاد انتخابات ارسال کنند.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به تبصره 5 از بند (ب) شیوه‌نامه برگزاری انتخابات در خصوص شرایط انتخاب شوندگان گفت: درصورتی‌که پس از برگزاری مرحله اول انتخابات (استانی)، مشخص شود منتخبین استانی شرایط و صلاحیت لازم جهت ورود به مرحله بعدی را ندارند، از فرآیند انتخاب کنار گذاشته می‌شوند و نفرات بعدی منتخبین استانی که حائز بیشترین آراء می‌باشند، جایگزین خواهند شد.

وی با پذیرش انتقادات و پیشنهاد‌های دلسوزانه همکاران فرهنگی گفت: علی‌رغم گستردگی دامنه جامعه آماری شرکت‌کنندگان، با توجه به الکترونیکی بودن فرآیند رأی‌گیری، امکان هرگونه دخل و تصرف مؤثر و تعیین‌کننده در نتایج انتخابات منتفی است.

آدرس ستاد انتخابات: تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، خیابان شهید فلاح پور، جنب ساختمان شهید باهنر وزارت آموزش و پرورش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار