مدیرکل فرهنگی – هنری،‌ اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

نتیجه ارزیابی آثار منتخبان کشوری هجدهمین پرسش‌مهر در ماه آینده اعلام می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی – هنری،‌ اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از تحویل آثار منتخبان کشوری هجدهمین پرسش‌مهر رئیس‌جمهور به دبیرخانه کشوری مستقر در کانون مفتح خبر داد که نتیجه ارزیابی آثار در ماه آینده اعلام می‌شود.

کد مطلب: ۷۱۲۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی با اشاره به هجدهمین پرسش‌مهر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه «چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کرد» ‌اظهار کرد:‌ وزارت آموزش و پرورش با هدف پرورش روحیه مشارکت‌جویی و پرسشگری و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، فرهنگ‌سازی یک مساله اجتماعی در بین جامعه تعلیم و تربیت، فراخوان پرسش‌مهر ریاست‌جمهوری را در سطح دانش‌آموزان سراسر کشور، دانش‌آموزان مدارس ایرانی خارج از کشور، فرهنگیان و دانشجومعلمان و اولیا برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: با ارسال بخشنامه در تاریخ 5 مهرماه 96 در 12 رشته فرهنگی، هنری، اعم از شعر، داستان، مقاله، ‌سخنوری، هنرهای دستی و تجسمی، سرود همگانی،‌ فیلم کوتاه دانش‌آموزی به مدارس سراسر کشور ابلاغ کرده است.

مدیرکل فرهنگی - هنری،‌ اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: مخاطبان در مدارس سراسر کشور از ابتدای مهرماه به خلق اثر فرهنگی، هنری پرداخته و با طی مراحل مدرسه،‌ منطقه و استان هم‌اکنون آثار منتخبان امروز به دبیرخانه کشوری مستقر در کانون مفتح تحویل می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: با نظارت اداره کل فرهنگی و هنری هیات داوری تشکیل و آثار مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نتیجه منتخبان کشوری در ماه آینده اعلام می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: این اداره کل به عنوان دبیرخانه دائمی پرسش مهر تلاش می‌کند کنگره ملی هجدهمین پرسش مهر را با حضور رئیس‌جمهور برگزار کند. به همین منظور و برای تمهید مقدمات اجرایی کنگره نهایی، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به عنوان میزبان کنگره نهایی انتخاب و مشغول به کار شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار