رمضانی به پانا خبر داد

حضور وزیر آموزش‌ و پرورش برای به صدا درآوردن زنگ استکبارستیزی

سرپرست امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانش آموز و نواختن زنگ استکبارستیزی با حضور وزیر خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۸۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

علی رمضانی در گفت و گو با پانا؛ در خصوص برنامه های در نظرگرفته شده برای گرامیداشت روز 13 آبان، اظهارکرد: به دلیل صحبتهای اخیر رئیس جمهور امریکا و توهین هایی که به مردم ایران داشته عصبانیت جامعه را بر انگیخته و باعث شده تا مردم از آموزش و پرورش انتظار ویژه ای در ایام گرامیداشت روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به رفتارهای نامعقول مستکبران تشکل های دانش آموزی، هلال احمر و پیشتازان در روز 13آبان ماه با تمام توان در راهپیمایی ها شرکت کرده تا پاسخ قاطع به رفتارهای نامعقول دشمنان بدهند.

سرپرست امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش برای برگزاری مراسم در روز 13 آبان ماه نشست های مشترکی برای هماهنگی امور انجام داد و با توجه به شواهد، همه تشکلهای دانش آموزی برای حضور در برنامه ها ابراز علاقه کردند.

رمضانی بیان کرد: در روز راهپیمایی تمامی تشکلها با لباسهای نماد خود و پرچم ایران حاضر شده و اقدامات مستکبرانه را نقد می کنند .

وی با اشاره به اینکه زنگ استکبار ستیزی مصوب جلسه 854 شورای عالی آموزش و پرورش شده است، گفت: در روز 13 آبان ماه وزیر آموزش و پرورش در یکی از مدارس حاضر شده و این زنگ را به صدا در می آورد.

سرپرست امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش یاداور شد: حضور دانش آموزان در این برنامه پیام خوبی برای دشمنان کشور بوده تا از رفتارهای نامعقولانه خود دست بکشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار