دو قربانی برای ۲ ورودی جدید/

معادلات شفر برای تقویت استقلال/ پادو قربانی خط حمله می شود

تقویت خط حمله استقلال وینفرد شفر را وادار به خالی کردن لیست برای اضافه کردن بازیکن جدید خواهد کرد.

کد مطلب: ۶۷۴۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ در شرایطی که دو هفته از انتصاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید باشگاه استقلال می گذرد و او در یک دیدار روی نیمکت این تیم نشسته است به نظر می رسد تفکرات این سرمربی برای تقویت این تیم در نیم فصل تغییر در تیم است.

علیرضا منصوریان پیش از فصل لیست استقلال را به گونه ای بست که هیچ جالی خالی برای اضافه کردن بازیکن در آن باقی نماند و همین مورد کار شفر را برای تقویت تیمش سخت کرده است.

محسن کریمی بازیکن جوان و یکی از خوب های استقلال در فصل گذشته لیگ برتر که به علت مصدومیت از لیست این تیم توسط منصوریان خارج شده است در نیم فصل شرایط بازی را پیدا می کند. از سوی دیگر ضعف مفرط استقلال و مهاجمان این تیم در گلزنی باعث شده است تا وینفرد شفر برنامه هایش را برای تقویت خط حمله این تیم به کار بگیرد.

در این شرایط اضافه شدن دو بازیکن به لیست استقلال را باید قطعی دانست. با توجه به اینکه بعید است شفر با تماشای فیلم های فصل قبل قید حضور محسن کریمی را حتی به مدت یک نیم فصل بزند او که سهمیه بزرگسالان محبوس می شود یکی از بازیکن هایی است که به لیست اضافه خواهد شد. در خط حمله هم هر چند گفته می شود به احتمال فراوان بهنام برزای به استقلال برخواهد گشت اما در صورت عدم بازگشت برزای باز هم بعید است که شفر برای تقویت خط حمله ضعیف استقلال برنامه ای برای تقویت نداشته باشد.

با آمدن دو بازیکن جدید استقلال نیازمند خروج دو بازیکن از لیست خواهد بود. با شرایط فعلی به نظر می رسد خروج مجتبی جباری را باید از لیست قطعی دانست تا شماره 8 محبوب آبی ها بازگشت مجددش به این تیم به نصف نیم فصل هم نکشد.

اما درباره گزینه دوم خروج از لیست شنیده ها حاکی از این است که وینفرد شفر دست روی لئوناردو پادوانی گذاشته است. سرمربی استقلال که ترافیک هافبک دفاعی های تیمش را دیده است قصد دارد روزبه چشمی که قدرت بازیسازی خوبی را دارد از هافبک دفاعی جدا و به مرکز خط دفاع منتقل کند تا فضا برای بازی کردن امید نورافکن مهیا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار