مدیر آموزش از راه دور در جمع خبرنگاران:

ثبت نام دانش آموزان واجد شرايط تا اول آبان ماه ادامه دارد

مدیر آموزش از راه دور گفت :ثبت نام دانش آموزان واجد شرايط این مدارس تا اول آبان ماه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۷۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، گودرز شاهمرادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش از راه دور فرصتي طلايي براي آموزش بخشي از فراگيران اعم از دانش آموزان لازم التعليم (يعني افرادي كه در سن آموزش قرار دارند اما به دلايل مختلف نظير معلوليت جسمي، بچه هاي كار يا دختراني كه به دليل تأهل حضورشان در مدارس حضوري با مشكل مواجه هستند ) و بزرگسالان ( افرادي كه شرايط سني‌شان سپري شده است ) است.

مدیر آموزش از راه دور گفت: پس از اتمام امتحانات شهریورماه ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور بلافاصله آغاز شده و از آن زمان ورودی های جدید برای ثبت نام به مدارس مراجعه مي کنند.

وي بیان کرد: بر اساس سياست هاي وزير در خصوص تلاش حداكثري براي جذب كليه بازماندگان از تحصيل عليرغم شروع سال تحصيلي ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور تا پايان مهر در اين مدارس امكان پذير است بنابراین ضروري است مديران مدارس مذكور زمينه جذب واجدين شرايط را فراهم کنند .

شاهمرادی با اشاره به موضوع ارتقای نرخ پوششی در مدارس آموزش از راه دور،افزود: مهم ترین مساله ای که در این مدارس مورد توجه است ارتقای نرخ پوشش مطلوب برای رسیدن به ظرفیت های کامل است که هنوز با این موضوع فاصله داریم.

وی عنوان کرد: درحال حاضر هزار و 615 مدرسه آموزش از راه دور در بيش از 600 منطقه آموزشي پذيراي دانش آموزان بازمانده و علاقه مند به ادامه تحصيل هستند.

مدیر آموزش از راه دور گفت: به دلیل تفاوت شیوه آموزش در این مدارس كه به صورت نيمه حضوري بوده، امكان جذب كليه علاقه مندان به تحصيل از جمله شاغلين در ادرات و نهادها و مشاغل خصوصي ، كارگران ، خانم هاي خانه دار ، امكان پذير مي باشد .همچنين اين ظرفيت مهم آموزشي قادر است تمام دانش آموزان ايراني مقيم خارج از كشور را نيز بر اساس ضوابط پذيرا باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار