حسن روشن در گفت و گو با پانا:

با آمدن شفر تغییری احساس نکردیم/ با این شرایط پرسپولیس برنده دربی است

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است این تیم با آمدن شفر هم نتیجه نخواهد گرفت.

کد مطلب: ۶۷۳۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره وضعیت استقلال با مربیگری شفر گفت: اگر شما تغییری در این تیم دیدید ما هم دیدیم, بازی استقلال با فولاد که بدون گل به پایان رسید با دیدار مقابل سپیدرود رشت چه تغییری کرد. حداقل اگر سرمربی استقلال همان مک درموت یا یک ایرانی بود بهتر بود چرا که ما باز هم همین نتیجه را می گرفتیم و فرقی به حالمان نمی کرد. حداقل در آن شرایط دو میلیارد پول از جیب استقلال نمی رفت.

وی ادامه داد: شفر مربی بزرگی است و مهمترین کارش در دوران مربیگری بها دادن به تیم های پایه است اما برای استقلال نمی تواند کاری انجام دهد. یک تیم برای پیروزی سه فاکتور مهم میخواهد یکی مسایل بدنی که مربی بدنسازی استقلال به خوبی این کار را انجام میدهد و دوم مسائل روحی و روانی و سومی مربی است.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: استقلال این شرایط را برای موفقیت نسبی دارد و حتی اگر شفر هم روی کار نمی آمد و مربیگری این تیم را قبول نمی کرد این تیم همین نتیجه را می گرفت چرا که ورود یک مربی آن هم در اواسط فصل دردی از تیمی دوا نمی کند.

روشن در پاسخ به اینکه دربی را چطور پیش ببنی می کند، عنوان کرد: دربی شرایط خاص خودش را دارد و تیمی موفق می شود که از نظر روحی و روانی بهتر باشد، استقلال شرایط خوبی ندارد و از نظر روحی و روانی به خاطر این ناکامی ها بهم ریخته است حالا باید دید تا چهارم آبان چه شرایطی به وجود می آید و این تیم می تواند خودش را بالا بکشد یا خیر؛ در غیر این صورت برنده دربی را پرسپولیس می دانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار