محمود فکری در گفت و گو با پانا:

استقلال از درون خراب شده است/ فکر نمی‌کنم آمدن شفر موثر باشد

کاپیتان اسبق استقلال حضور شفر به عنوان سرمربی تیم استقلال را نقطه آرامش تیم ندانست و گفت: تا زمانی که هیات مدیره و کمیته فنی هماهنگ نباشند استقلال مشکلات خود را دارد.

کد مطلب: ۶۷۰۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

محمود فکری در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال گفت: استقلال وارد بحران شده و همه در تلاش هستند تا این تیم پرطرفدار را نجات دهند البته به نظر من انتخاب سرمربی خارجی نمی توانست چندان برای استقلال مفید باشد چرا که این مربی هندوانه دربسته است و اطلاعاتش از فوتبال ایران و مدیران ورزشی کم است؛ از همین رو فکر نمی کنم چندان موثر واقع شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان به ضعف استقلال در این مدت اخیر اشاره کرد و گفت: به نظرم استقلال از درون خراب شده است، هیات مدیره و کمیته فنی این تیم شرایط را برای استقلال بحرانی کردند. زمانی که آنها باید سکوت می کردند با مصاحبه های تند و تیزشان آشوب به پا کردند و زمانی که باید حرف میزدند و از سرمربی خودشان دفاع می کردند سکوت اختیار کردند. این تضاد بین آنها باعث بحرانی شدن وضعیت استقلال شد.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد انتخاب شفر نیز گفت: به هرحال تا این مربی کارش رادر استقلال شروع نکند نمیتوانم در مورد خوب یا بد بودنش اظهارنظر کنم اما چیزی که عیان است همانطور که گفتم اختلافات داخلی این باشگاه است. اگر وزیر ورزش به اختلاف استقلال ورود نکند دیر یا زود این مربی هم با چالش های زیادی روبه رو می شود. به هر ترتیب امیدوارم که استقلال با این مربی جدید روزهای بهتری پیش رو داشته باشد و بتواند از وجود این سرمربی آلمانی استفاده کنند.

فکری در پایان درباره روزمه کاری سرمربی آلمانی استقلال گفت: این مربی ده سال پیش با الاهلی امارات قرارداشت که البته آن موقع خوب نتیجه نگرفت و مدیران باشگاهی قصد اخراجش را داشتند اما با تغییر روش خود در این تیم ماندگار شد و نتیجه گرفت. بعد از آن مدتی در تیم العین بود و به تایلند رفت که موفق عمل کرد اما تا آنجا که می دانم در جامائیکا موفق نبود و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد ولی در مجموع امیدوارم این مربی با سیستم مدیریتی ایران بتواند کار کند و نتیجه بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار