حمید درخشان در گفت و گو با پانا:

من سرمربی نفت هستم و به تمرین می روم/ علی کریمی حرمت من را حفظ نکرد

سرمربی جدید نفت تهران تاکید کرد که چون سرمربی مورد تایید باشگاه است امروز در تمرین تیم حاضر خواهد شد.

کد مطلب: ۶۶۹۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

در ادامه روزهای عجیب و اتفاق های عجیب تر باشگاه نفت تهران یکبار دیگر سرمربی های این تیم جابجا شدند و باز هم علی کریمی جای خود را به حمید درخشان داد. صبح شنبه علی کریمی تیم را تمرین داد و حالا امروز علی کریمی و حمید درخشان که خود را سرمربی قانونی نفت می دانند قرار است در تمرین حاضر شوند.

حمید درخشان در گفت و گو با پانا درباره وضعیت باشگاه نفت گفت: من سرمربی مورد تایید باشگاه هستم و کارم را از امروز آغاز می کنم. جای کسی را نگرفتم و هدایت تیمی را برعهده گرفتم که ابتدا به ساکن خودم مربی اش بودم.

وی ادامه داد: در دنیای حرفه ای فوتبال این مسائل عادی است، یک روز من مربی تیمی هستم و ممکن است فردای آن روز سیاست ها و شرایط تغییر کند و از هدایت تیم برکنار شوم. این مسائل طبیعی است اما موضوعی که در آن مهم است باید حرمت ها حفظ شود، متاسفانه علی کریمی حرمت من را حفظ نکرد و من هم نیازی ندیدم برای رفتن دوباره به نفت با او صحبت کنم.

درخشان تاکید کرد: یکی از اصول کار حرفه ای در فوتبال احترام به پیشکسوت است، خدا را شکر می کنم که همیشه این اصل را رعایت کردم و حالا هم این اتفاق در برابر کسی افتاد که از نظر سنی از من کوچکتر است با این حال هیچ بی احترامی به او نکردم.

سرمربی تیم نفت عنوان کرد: در حال حاضر اصلی ترین هدفم این است که تیم نفت را در لیگ برتر حفظ کنم و اعتبار این تیم را در آسیا نگه دارم، از امروز هم طبق برنامه و با حمایت باشگاه کار را اغاز خواهیم کرد و هیچ مشکلی هم به وجود نمی اید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار