مشاور وزیر آموزش و پرورش:

ایجاد کلاس ویژه برای دانش آموزان مصدوم هرمزگانی قابل تقدیر است

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: همه امکانات درمانی در خدمت مجروحان حادثه دلخراش اردوی سازمان دانش آموزی است و برای خانواده عزیزان از دست رفته این سانحه طلب صبر داریم.

کد مطلب: ۶۶۸۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، مهناز احمدی در دیدار با خانواده دانش آموزان فقید و همچنین مجروحان این حادثه ضمن ابراز همدری افزود: تک تک دانش آموزان سرمایه های جامعه هستند و از دست دادن هر کدام از این سرمایه ها خسارتی بزرگ برای نظام تعلیم و تربیت و جامعه است.
وی با ابراز تاسف از این حادثه خاطرنشان کرد: هر چند هیچ اقدامی جای خالی عزیزان ازدست رفته را پر نمی کند اما وظیفه خود می دانیم در کنار خانواده های این عزیزان باشیم و برای بازماندگان طلب صبر و برای در گذشتگان علو درجات از خداوند متعال را خواستاریم.
احمدی با بیان اینکه همه ظرفیت های درمانی در خدمت مجروحان این حادثه است، یادآورشد: آرزو داریم هرچه زودتراین عزیزان با بدست آوردن سلامتی خود به کلاس ها درس و جمع همکلاسی های خود اضافه شوند هرچند آموزش و پرورش هرمزگان دراقدامی قابل تقدیر با تشکیل کلاسهای ویژه جبران عقب ماندگی تحصیلی این عزیزان را داشته داشته است.
مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: استان هرمزگان سرشار از استعدادهای و نبوغ است و موفقیت دانش آموزان هرمزگانی در شاخص های مختلف آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی بیانگر این است که دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی دارای قابلیت های بسیاری در رسیدن به مدارج عالی هستند.
به گفته وی در کنار حمایت تحسین برانگیز خیرین، وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید نیز توجه جدی به توسعه عدالت آموزشی دارد هر چند که تا رسیدن به سطح مطلوب فاصله داریم و باید اقدامات زیادی در جهت رفع مشکلات و چالش های آموزش و پرورش کشورخصوصا در مناطق کمتر توسعه یافته انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار