سوگواره"احلی من العسل" فردا در مرقد امام راحل برگزار می شود

مدیرکل قرآن،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: سوگواره "احلی من العسل" فردا چهارشنبه صبح به صورت متمرکز در مرقد امام راحل برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۶۸۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا مسیب‌زاده در گفت وگو با خبرنگار پانا گفت: سوگواره احلی من العسل فردا 5 مهر 96 (6 محرم) ساعت 9:30 صبح با شرکت حدود 34 هزار هیئت دانش آموزی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی درخصوص جزئیات برگزاری این سوگواره در تهران گفت: قرار بود این برنامه با حضور حدود 7 هزار دانش آموز تهرانی، حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونان ایشان و مسئولان آموزش و پرورش در میدان امام حسین(ع) برگزار شود که لغو و به مرقد امام راحل منتقل شد.

وی افزود: همزمان با تهران در شهرستان ها با حضور مسئولان آموزش و پرورش در میعادگاه های سراسر کشور اعم از بقاع متبرکه، مصلاها و حسینیه ها برگزار خواهد شد.

مسیب زاده کار مشارکتی در اجرای این ویژه برنامه را از نکات ویژه سوگواره احلی من العسل برشمرد و گفت: ستاد سوگواره احلی من العسل، هیئت رزمندگان اسلام، شهرداری تهران، بسیج دانش آموزی، سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های تهران 6 گروهی هستند که برگزاری این سوگواره را مشترکا برعهده دارند.

وی درخصوص ویژه برنامه های دانش آموزی ایام محرم گفت: در حال حاضر 34 هزار هیئت عزاداری دانش آموزان و 700 هیئت عزاداری فرهنگیان در سطح کشور فعالیت می کنند که ایام محرم زمان خاص فعالیت این هیئت ها به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار