حاجیلو در گفت و گو با پانا:

قرارداد بیمه فرهنگیان با شرکت آتیه سازان یکماه دیگر تمدید شد

معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به دلیل جلوگیری از وقفه در روند بیمه معلمان یک ماه دیگر با شرکت آتیه سازان تمدید قرارداد انجام شد.

کد مطلب: ۶۶۸۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

اکبر حا‌جیلو در گفت و گو با خبرنگار پانا، در پاسخ به این سوال که وضعیت بیمه فرهنگیان در سال جاری به چه صورت خواهد بود؟، اظهار کرد: با شرکت آتیه سازان قراردادی تا 31 شهریورماه داشتیم و از سایر شرکت های بیمه نیز شرایط کاری را جویا می شدیم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده و به دلیل جلوگیری از وقفه در روند بیمه معلمان یک ماه دیگر با شرکت آتیه سازان تمدید قرارداد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طی این یک ماه به تصمیم قطعی برای شرکت طرف قرارداد خواهیم رسید، در خصوص کیفیت بخشی به روند ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان بیان کرد: در حوزه درمان 2 مسئله افزایش تعرفه‌ها و نوع خدمات همواره مورد توجه بوده است و سعی داریم در سال آتی برای هر دو موضوع تغییرات مثبتی داشته باشیم تا فرهنگیان از روند کار رضایت داشته باشند.

معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در موار‌دی تغییرات مثبت برای ارائه خدمات خواهیم داشت که هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم اما به محض روشن شدن این تصمیمات اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار