حمیدی مطرح کرد؛

اجرای طرح ملی ارزشیابی آمادگی جسمانی برای 108 هزار دانش آموز

معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای با نشاط شدن دانش آموزان درس تربیت بدنی برای تمام مقاطع تحصیلی درنظر گرفته شده است، گفت :طرح ملی ارزشیابی آمادگی جسمانی برای تعیین وضعیت 108 هزار دانش آموز در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۶۶۸۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، مهرزاد حمیدی در زنگ ملی درس تربیت بدنی در مدرسه مصلی نژاد منطقه 6، عنوان کرد: در آموزش و پرورش و حوزه تربیت بدنی خدمت دانش آموزان هستیم تا آنها در محیط مدرسه با نشاط و پرانرژی باشند و به همین دلیل درس تربیت بدنی برای تمامی مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: درس تربیت بدنی امسال برای پایه یازدهم و سال آینده برای دانش آموزان پایه دوازدهم برای اولین بار بارگذاری می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش اظهار کرد: علاوه بر ۲ساعت تربیت بدنی در نظر داریم دانش آموزان به واسطه برگزاری مسابقات ورزشی از تحرک بیشتری برخوردار باشند.
حمیدی تصریح کرد: باید استانداری برای ارزیابی آمادگی جسمانی دانش آموزان تدوین شود و دانش آموزان آمادگی خود را با این معیار سنجیده و از شرایط خود آگاه شوند امروز رونمایی از این طرح انجام می شود.
حمیدی بیان کرد: قصد داریم دانش آموزانی متناسب از نظر جسمانی و ماهر از نظر مهارتی داشته باشیم و برنامه هایی برای این منظور در نظر گرفته شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲هزار مدرسه و ۱۰۸هزار دانش آموز از این طرح بهره مند می شوند و دبیران تربیت بدنی از این طرح برای دانش آموزان استفاده می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار