باقرزاده در گفت و گو با پانا:

آزمون آموزش دهندگان نهضت، مهرماه ادامه دارد/امکان ویرایش نیست دقت کنید

رییس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه امکان ویرایش در آزمون آموزش دهندگان وجود ندارد، گفت: آزمون آموزش دهندگان نهضت تا نیمه مهرماه با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان در هر منطقه ادامه دارد.

کد مطلب: ۶۶۵۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

علی باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار پانا، با بیان اینکه آزمون آموزش دهندگان نهضت از 25 شهریورماه آغاز شده است، اظهار کرد: سازمان نهضت سوادآموزی با همکاری جهاد دانشگاهی تهران یکی از بزرگ ترین پروژه های آموزش مجازی به روش MOOC را به مرحله اجرا درآورده است.

وی ادامه داد: بیش از 430 فیلم کوتاه، 8 تا 12 دقیقه ای توسط بهترین اساتید و مربیان از مفاهیم اساسی آموزش بزرگسالان تهیه و از طریق وب در اختیار 68 هزار و 500 نفر از آموزش دهندگان قرار گرفت که در نوع خود هم از حیث روش اجرا و هم جامعه تحت پوشش در کشور بی سابقه بوده است.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه آزمون اصلی از 25 شهریورماه به طورهماهنگ در تمامی شهرستان‌های کشور آغاز شده، تصریح کرد: تاریخ پایان آزمون آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی هنوز معلوم نیست و متناسب با تعداد شرکت‌کنندگان در هر منطقه می‌تواند تا نیمه مهرماه ادامه داشته باشد.

باقرزاده افزود: فعلا امکان ویرایش اطلاعات برای شرکت در آزمون وجود ندارد بنابراین شرکت کنندگان در انتخاب محل آزمون خود باید دقت لازم را داشته باشند.

وی همچنین تصریح کرد: تاکنون محل آزمون 40 هزار نفر از آموزش دهندگان مشخص شده و جهاد دانشگاهی که متولی برگزاری این آزمون است در تلاش بوده تا در هر شهرستان امکان برگزاری آزمون فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار