در آستانه سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

استفاده از معلم خصوصی برای دانش آموزان سانحه دیده هرمزگانی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: تدابیر لازم برای تحصیلی دانش آموزان آسیب دیده در حادثه واژگونی اتوبوس صورت گرفته و هیچ مشکلی در راه تحصیل آنها وجود ندارد.

کد مطلب: ۶۶۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

دانش هاشمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درخصوص رسیدگی به وضعیت دانش آموزان مصدوم هرمزگانی و البته خانواده های جان باختگان این حادثه ناگوار اظهارداشت: هفته گذشته استاندار هرمزگان مبلغ 50 میلیون تومان از دیه دانش آموزان جان باخته عضو تشکیلات فرزانگان سازمان دانش آموزی را در قالب چکی به خانواده های این افراد تقدیم کرد و متناسب با آسیب مصدومان و براساس نظریه کارشناسان و پس از تکمیل پرونده‌ها، دیه مصدومان نیز پرداخت خواهد شد.

وی افزود: مبلغ کامل دیه 280 میلیون تومان بوده و مبلغ ۱۹ میلیون تومان نیز به عنوان بیمه حادثه از سوی بیمه مرکزی پرداخت خواهد شد که در مجموع 299 میلیون تومان می شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان با بیان اینکه پیگیر شرایط تحصیل این دانش‌آموزان هستیم، تصریح کرد: برای ادامه تحصیل دانش آموزان تمهیداتی اندیشیده شده تا بدون مشکل سال تحصیلی را آغاز کنند؛ حتی معلم خصوصی برای تسهیل در روند کاری دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

هاشمی‌پورعنوان کرد: تاکنون هیچکدام از خانواده‌ها اعتراضی نسبت به شرایط پیش آمده نداشته و حتی به ما گفته شده تا اگر کسی به دلیل این حادثه برکنارشده و مقصر نبوده، مجددا دعوت به کار شود.

وی اظهار کرد: مراحل قانونی دیه در حال اجرا است و مشکلی برای پرداخت آن به خانواده ها وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار