با حضور استاندار هرمزگان انجام شد؛

مبلغ 50 میلیون تومان از دیه دانش آموزان جان باخته هرمزگانی پرداخت شد

استاندار هرمزگان مبلغ 50 میلیون تومان از دیه دانش آموزان جان باخته عضو تشکیلات فرزانگان سازمان دانش آموزی را در قالب چکی به خانواده های این عزیزان تقدیم کرد.

کد مطلب: ۶۶۳۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

دانش هاشمی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهارداشت: بخشی از مبلغ دیه هفت دانش آموز و یک مربی که بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگان جان خود را از دست دادند، در قالب چک بانکی به خانواده‌های آنها تحویل داده شد.


وی افزود: در این جلسه آقای جادری استاندار هرمزگان در دیدار با خانواده‌های دانش آموزان جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس با تسلیت به تمامی خانواده‌های داغدار این حادثه، چکی به مبلغ 50 میلیون تومان به هریک از خانواده های این دانش آموزان عزیز و البته خانواده مربی جان باخته اهدا کرد.



وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش تعدادی از مدارس را به نام این دانش آموزان نامگذاری خواهد کرد، اظهار داشت: این دانش آموزان، انسان‌های پاک و مطهری بودند که باید نام و یاد آنها را همواره زنده نگه داریم و ضمن نامگذاری مدارس، در شهرها نیز خیابان‌ها به نام آنها نامگذاری شود.


هاشمی پور گفت: هشت نفر از مصدومان این حادثه هنوز در بیمارستان‌های شیراز بستری هستند و مابقی مصدومان از بیمارستان مرخص شده‌اند که متناسب با آسیب مصدومان و براساس نظریه کارشناسان و پس از تکمیل پرونده‌ها، دیه مصدومان نیز پرداخت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار