معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی اعلام کرد:

بکارگیری مشاور برای خانواده‌های دانش آموزان هرمزگانی

معاون فعالیتها و تشکیلات سازمان دانش آموزی گفت:یک تیم ویژه برای مباحث روحی، روانی و رسیدگی به دانش آموزان عزیز هرمزگانی و خانواده آنها تشکیل شده و کارش را ادامه خواهد داد.

کد مطلب: ۶۶۲۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

اردشیر دهقان در گفت و گو با خبرنگار پانا از تشکیل یک تیم ویژه برای مباحث روحی، روانی و رسیدگی به این دانش آموزان و خانواده های آنان خبر داد و افزود: برای اینکه بتوانیم از لحاظ روحی و روانی خانواده های جان باختگان و دانش آموزان و خانواده های مصدومان را تحت پوشش قرار داده و مورد حمایت قرار دهیم کار ویژه ای را مدنظر داریم.

استفاده از مشاوران برای خانواده ها

وی ادامه داد: برای این کار چندین مشاور در این چند روز مشغول صحبت با خانواده ها و دانش آموزان مصدوم و خانواده های جانباختگان بودند تا شرایط را برای آنها آسان تر کنند .

معاون تشکیلات و فعالیتهای سازمان دانش آموزی ادامه داد: امیدوارم با گرفتن مجوزی از شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی، این دانش آموزان و خانوادهایشان هیچ مشکلی به لحاظ تحصیلی و معیشتی نداشته باشند و همه چیز را سازمان حمایت کند .

نقل قولها از خانواده های جان باختگان صحت ندارد

دهقانی با انتقاد از برخی رسانه ها و افراد که بدون داشتن اطلاعات درست اقدام به انتشار اخبار در حوزه این سانحه تلخ می کنند گفت: متاسفانه برخی نااگاهان اطلاعات ناقصی را به خرد جامعه می دهند و اذهان مخاطبان را مشوش می کنند که این موضوع را سازمان دانش آموزی از طریق مراجع حقوقی پی گیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه این افراد نقل قولهایی را از خانواده های مصدومان و جان باختگان مطرح می کنند که واقعیت ندارد؛ در حالی که ما خودمان با با تک تک خانواده های عزیز این جانباختگان و مصدومان از نزدیک صحبت کرده و موضوع را پیگیری کرده ایم و می گویند که این مسائل صحت ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار