دیدار آموزش و پرورشی ها با خانواده شهید حججی

مدیر آموزش و پرورش نجف آباد و جمعی از معاونین و همکاران با خانواده و همسر شهید حججی دیدار کردند.

کد مطلب: ۶۵۸۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مدیر آموزش و پرورش نجف آباد و جمعی از معاونین و کارکنان این اداره با خانواده و همسر شهید حججی دیدار کردند.

در این برنامه مهدی ابراهیم ضمن دیدار با همسر و خانواده شهید حججی اظهار کرد : به یاد سخن امام راحل که فرمودند "شهدا شمع محفل بشریتند" و این شهید این مطلب را بار دیگر به جهانیان به واقعیت نشان داد و شهادت هدیه ای است از جانب خداوند برای آن کسانی که لایق هستند و قطعا این شهید چنین مقامی داشت که در قلبها نفوذ کرد و با این عزت و سربلندی باعث سرافرازی شد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت ایشان به خانواده اش به این حدیث قدسی اشاره کرد که "مَن طَلَبَنی وَجَدَنی، و مَن وَجَدنی عَرَفَنی، و مَن عَرَفَنی احَبّنی و مَن احَبّنی عَشَقَنی‏، و مَن عَشَقَنی‏ عَشَقْتُهُ، و مَن عَشَقْتُهُ قَتَلْتُهُ، و من قَتَلْتُهُ فَعَلَی دِیتُهُ، و مَن علی دیتُه فان دِیتُه " و گفت: این شهید بزرگوار خداوند را طلب نموده وعاشق او شده و خود خداوند ضامن خون بهای عاشقش می شود.

در پایان همسر شهید از ابراهیم مدیرآموزش وپرورش نجف آباد و جمع همراهان تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد : اگر این شهید امروز به چنین مقامی رسیده قطعا حاصل و دسترنج شما معلمان بزرگوار بوده که مسیر راه درست به آنها داده شده؛ در زمانی که آنها می توانسته اند به مسیر های دیگری بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار