معاون رئیس جمهور:

اهدای نشان مشهد، اقدام فرهنگی عظیمی است

مشهد(پانا)- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت اهدای نشان مشهد، یک اقدام فرهنگی عظیمی است که با تدبیر شورای اسلامی و شهرداری شهر مشهد محقق شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۷۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اهدای نشان مشهد، اقدام فرهنگی عظیمی است

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولین رویداد اعطای نشان مشهد گفت: کشور ایران، دارای تمدن ۸هزار ساله است و ما شاهد شهرها و ولایات تاریخی بسیاری در این سرزمین هستیم. عدالت خواهی و آزادی خواهی مردم ایران موجب آشنایی آنان با اهل بیت شد. شخصیت محوری امام رضا فرهنگ اهل بیت را به فرهنگ ایرانی رساند و سرزمین محوری شهر مشهد با حضور ایشان شکل گرفت.

وی ادامه داد: عشق به امام رضا اشتراک میان مشهدی‌ها است که از نوغانی‌ها که پذیرای امام بودند و تا به امروز که گردهم آمدند، این اشتراک ادامه دارد. مشهد در تاریخ حق دارد و تلاش در جهت حفظ هویت و معرفی آن به آیندگان امری ستودنی و بزرگ است. اهدای نشان مشهد، یک اقدام فرهنگی عظیمی است که با تدبیر شورای اسلامی و شهرداری شهر مشهد محقق شده است. ملت ایران به ویژه شهر مشهد دارنده تاریخ افتخار آمیز است و ما باید در دست‌گیرنده و نشان‌دهنده افتخارات‌مان باشیم.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: مردم مشهد با شجاعت و حق خواهی هیچ گاه نگذاشتند مردم بی‌طرف بمانند و همواره در مقابل دشمن ایستادند. خون شهدا روشنگر حق و باطل است.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار