تورنمنت رنکینگ قرقیزستان؛

۷ فرنگی‌کار ایران رقبای خود را شناختند

تهران (پانا) - ۷ فرنگی‌کار ایران در تورنمنت رنکینگ قرقیزستان رقبای خود را شناختند.

کد مطلب: ۱۳۷۶۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
۷ فرنگی‌کار ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی تورنمنت رنکینگ کشتی فرنگی در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و نمایندگان ایران در ۷ وزن رقبای خود را شناختند.

طبق برنامه اعلام شده، رقابت‌های اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم این رقابت‌ها فردا(پنج‌شنبه) برگزار می‌شود و رقابت‌ کشتی‌گیران در اوزان ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم نیز روز جمعه برگزار خواهد شد.

قرعه کشی نمایندگان ایران در ۷ وزن روز نخست این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف مارلان موکاشف از قزاقستان می‌رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل جسوربک اورتیکبوئف از ازبکستان به میدان می رود. در این وزن ۹ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند، مهدی محسن‌نژاد در دور نخست مقابل لیگو چائو از چین مبارزه می‌کند و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه دوردیف از ترکمنستان و آرنائوت از رومانی مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی مقابل داستان زارلیخانوف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۶ کشتی‌گیر حضور دارند، سید دانیال سهرابی در دور نخست مقابل ابرور آتابایف از ازبکستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری در یک چهارم نهایی برابر برنده مبارزه میهایل میهوت از رومانی و ختسوریانی از گرجستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور نخست مقابل علی چنگیز از ترکیه به روی تشک می‌رود و در صورت برتری در دومین مبارزه مقابل برنده مبارزه فی پنگ از چین و گورامی ختسوریانی از گرجستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند، محمدهادی ساروی در دور نخست مقابل آرتور عمراف از جمهوری چک به میدان می‌رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه آرکیت اوروزبکوف از قرقیزستان و یانان چن از چین مبارزه می‌کند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز که ۱۴ کشتی گیر حضور دارند، امین میرزازاده در دور نخست برابر عثمان ایلدیریم از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه منگ از چین و ساهیل از هند به میدان می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار