در گفت‌وگو با پانا:

حسن خان‌محمدی: زور استقلال به پرسپولیس نمی رسد، جرزنی می کند

سطح داوران و مربیان لیگ ما پایین است/نمی توانند در زمین رقابت کنند، تهمت می زنند/بساط مسخره بازی را جمع کنید

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است چون زور استقلال به تیم رقیبش نمی‌رسد از الان جرزنی را شروع کرده‌اند تا بعد از شکست احتمالی در فینال جام حذفی بهانه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حسن خان‌محمدی: زور استقلال به پرسپولیس نمی رسد، جرزنی می کند

حسن خان محمدی درگفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار و رسیدن به فینال جام حذفی اظهار داشت: «قبلاً هم گفته بودم که نه نساجی و نه هوادار رقبایی نیستند که بتوانند ترمز پرسپولیس و استقلال را بکشند و مانع حضورشان در فینال شوند. واقعاً دو تیم شرایط خیلی خوبی دارند به‌خصوص پرسپولیس که الان حدود ۱۰ بازی است که پشت سر هم تیم‌ها را برده و شرایط ایده آلی دارد. در ساختار دفاعی،حمله و ترکیب اصلی به شرایط عالی رسیدند و جزو بهترین تیم‌های ایران هستند.»

وی افزود: «مقابل هوادار، پرسپولیس آمده بود تا انتقام شکستی که در لیگ خورده بود را بگیرد. از ابتدای بازی، پرسپولیس توانست بازی خودش را به حریف دیکته کند. موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری خلق کرد و خدا را شکر در همان شروع بازی به گل رسید. هوادار اما عقب ننشست و توانست بازی خوبی ارائه دهد. صاحب پنالتی هم شدند که بیرانوند عالی گرفت. هوادار تیم خطرناکی در جام حذفی است. پرسپولیس هم بعد از گل خوردن احساس خطر کرد. ولی خدا را شکر به‌موقع گل سوم را زدیم و توانستیم به فینال برسیم.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «نکته‌ای که خیلی عجیب بود، قضاوت داور بود که پنالتی‌های بی‌مورد گرفت. این‌قدر سطح خطاها را پایین گرفته بود که با کوچک‌ترین برخوردی پنالتی می‌گرفت. هر داوری با سلیقه خودش سوت می‌زند. داور باید مدیریت بازی را بلد باشد. داور نباید بین تیم‌ها فرق بگذارد. نمی‌دانم این‌ها قضاوت‌های داوران اروپایی را می‌بینند یا نه. حتی با بودن وار، این‌قدر خوب و قدرتمند سوت می‌زنند و خطا را تشخیص می‌دهند که اصلاً نیازی به بازبینی خطاها یا گل‌ها نیست.»

حسن خان محمدی گفت: «معتقدم این‌قدر تعداد داوران زیاد است که از دست کمیته داوران خارج‌شده. به همین دلیل کیفیت و سطح داوران ما پایین آمده است. الان تعداد انگشتان یکدست هم داور درجه یک نداریم. در رقابت‌های بین‌المللی به داوران ما قضاوت نمی‌دهند. در سطح دانش مربیان هم ایراد داریم. سطح مربیان لیگ ما هم پایین است. هیچ کار ترکیبی و تغییری درروش بازی تیم‌ها نمی‌بینیم. باید سطح مربیان این‌قدر بالا برود که بتوانند در خارج ایران مربیگری کنند.»

وی در خصوص اظهارات استقلالی‌ها که خواستار استفاده از داور خارجی برای فینال جام حذفی هستند، تأکید کرد: «این جرزنی‌ها جالب نیست. البته قبلاً هم پرسپولیسی‌ها از گل محمدی و مدیران باشگاه و بازیکنان ما هم این حرف را زده بودند که نمی‌گذارند، قهرمان شویم. این حرف‌ها درست نیست. باید فرهنگ‌سازی کنیم. دیدید هوادار چه حرکت قشنگی زد و برای پرسپولیس تونل افتخار تشکیل دادند. این‌هاست که فوتبال را زیبا می‌کند. باید استقلالی‌ها نگاه خود را عوض کنند. پارسال قهرمان شدند، مگر ما گفتیم با کمک این‌وآن جام گرفتند و شایسته نبودند؟ پرسپولیس ۱۵ بار قهرمان لیگ ایران و ۸ بار قهرمان لیگ برتر شده است. مگر می‌شود شانسی قهرمان شد؟»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد:«استقلالی‌ها حالا که می‌بینند حریف پرسپولیس نمی‌شوند، دنبال جرزنی هستند تا در صورت شکست احتمالی در فینال حذفی، بهانه داشته باشند. اگر توانستند ببرند، نوش جانشان. به آن‌ها تبریک می‌گویم. آن‌ها وقتی می‌بینند پرسپولیس پشت سر هم همه را برده و می‌برد، به این بهانه‌جویی‌ها و جرزنی‌ها رو آورده‌اند. این حرف‌ها به خاطر ضعفشان است. نمی‌توانند رقابت کنند، تهمت می‌زنند. بساط این مسخره‌بازی را جمع کنید. به‌جای این حرف‌ها، برو داخل زمین و ببر. نه جوسازی کن و نه جرزنی. شما که در دربی باختید. اگر توان داشتید، می‌بردید. تازه پنالتی ما را نگرفتند.»

حسن خان محمدی گفت: «اگر زورتان نمی‌رسد، فرافکنی نکنید. آن‌ها چون سوم شدند، این حرف‌ها را می‌زنند. شروع کردند به بهانه‌تراشی تا اگر قهرمان نشدند، این‌ها را تحویل هوادار بدهند. حالا باید پرسپولیس در دربی بازهم مثل لیگ فضاها را ببندد. استقلال مجبور است تغییر روش دهد. باید تفکراتشان را عوض کنند وگرنه بازهم به مشکل می‌خورند. وقتی فضاها را از استقلال بگیریم، آن‌ها از کار می‌افتند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار