دبیر مجمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی:

صحرایی سابقه درخشانی در مدیریت و تحول‌گرایی در دانشگاه علامه طباطبایی دارد

مجلس با رای حداکثری به صحرایی، تحول و جوانگرایی را رقم بزند

تهران (پانا) - مسئول مجمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به معرفی معرفی رضامراد صحرایی از اعضای بسیج ادوار به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت صحرایی دارای سابقه درخشان در مدیریت و تحول‌گرایی است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
صحرایی سابقه درخشانی در مدیریت و تحول‌گرایی در دانشگاه علامه طباطبایی دارد

عباس نداف‌زاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد ویژگی‌های مدیریت انقلابی فعال و پُرتحرک، خاطرنشان کرد: همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند: «هر کجا مدیریت‌های ضعیف، بی‌حال، ناامید، غیرانقلابی و بی‌تحرک داشتیم کار‌ها متوقف مانده یا به انحراف رفته است؛ اگر مدیریت‌ها متدین، انقلابی و کارآمد باشد همه مشکلات کشور حل خواهد شد».

وی متدین و انقلابی بودن را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های صحرایی برشمرد و اضافه کرد:‌ صحرایی هر جایی که به‌عنوان مدیر فعالیت کرده است، کارآمدی مطلوبی از خود نشان داده و به‌نوعی با مدیریت علمی و جهادی کارها را به جلو برده است.

مسئول مجمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به حمایت قاطع گروه‌ها و تشکل‌های انقلابی و جهادی این دانشگاه از صحرایی برای تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد که مجلس شورای اسلامی با رأی حداکثری خود به صحرایی، تحول‌ و جوانگرایی را رقم بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار