امیر ایرانی: مردم ایران در برابر مثلث تحریم، توطئه و تهدید یک قدم عقب‌نشینی نکردند

تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن باید سر تعظیم در برابر ‌مردم‌ ما ‌فرود آورد تاکید کرد مردم ایران در برابر مثلث شوم‌ دشمن شامل تحریم، توطئه و تهدید یک قدم عقب‌نشینی نکردند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امیر ایرانی: مردم ایران در برابر مثلث تحریم، توطئه و تهدید یک قدم عقب‌نشینی نکردند

‌دریادار شهرام ایرانی در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: امروز اقتدار ایران به برکت تلاش و زحمات شهدای عزیز کماکان ادامه دارد. امروز همگی زیر پرچم ولایت گام‌ برمی‌داریم و امید است نوع فعالیت ما به‌گونه‌ای باشد شرمنده شهدا نباشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از محبت‌های مردم در طول این چند روز بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ قدردانی کرد و گفت: امیدوارم همیشه همرزمان من را دعا کنید و همواره همینگونه به دشمن سیلی بزنیم و پرچم ایران عزیز را به اهتزاز درآوریم.

وی افزود: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش متفاوت از قبل در صحنه حضور دارد و اقدامات را در عرصه جهانی به انجام خواهد رساند. همرزمانم در مقطعی تاریخ‌آفرینی کردند که واجب بود این افتخار را به ارمغان آورند و در تاریخ ثبت کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: امروز دشمن نمی‌داند که سوخت ناوشکن ایران چگونه تامین‌ می‌شود و انشاالله در ابهامات خود به درک واصل خواهند شد.

دریادار ایرانی با بیان اینکه دشمن باید سر تعظیم در برابر مولای ما و مردم‌ ما و نظام ‌ما فرود آورد و بداند مردم قهرمان ایران تمام توجه و تاکیدشان بر افتخار‌آفرینی است، تصریح کرد: مردم ایران در برابر مثلث شوم‌ دشمن شامل تحریم، توطئه و تهدید یک قدم عقب نشینی نکردند.

وی خطاب به مردم ایران گفت: پیام اقتدار شما را به همه کشورها مخابره و دستورات شما را که باید به همه ملت‌ها احترام گذاشت به همه ابلاغ کردیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در هر کجای جهان نیاز باشد حضور پیدا خواهیم‌ کرد، تصریح کرد: دشمن بداند مردم ما انزوا را نخواهد پذیرفت و انزواگریز و تحریم‌ناپذیر هستند. ایستادگی‌ مردم درسی برای ما بود و آنچه که از فتح خرمشهر آموختیم در این فتح بزرگ مجدد به همه جهان یادآوری کردیم.

وی ادامه داد: این افتخار بزرگ را به جهان اسلام و مردم منطقه هدیه کردیم که بدانند این‌ پرچم ولایت و نبوت به دست مردم ایران به اهتزاز درآمده و در همه پهنه‌های جهانی به نمایش گذاشته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار