جابه‌جایی بیش از ۴۰۰ هزار بازدیدکننده نمایشگاه کتاب با مترو تهران 

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت آمار جابه‌جایی مسافران در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب 471 هزار و 255 نفر بوده است.  

کد مطلب: ۱۳۷۴۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جابه‌جایی بیش از ۴۰۰ هزار بازدیدکننده نمایشگاه کتاب با مترو تهران 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی درباره آمار مسافران مترو هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار داشت: آمار مسافران از 20 تا 30 اردیبهشت ماه در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) 203 هزار و 39 و در ایستگاه شهید بهشتی 268 هزار و 216 نفر بود که در مجموع 471 هزارو 255 جابه‌جایی در این دو ایستگاه داشتیم.

وی با بیان اینکه در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فاصله حرکت قطارها در خط یک کاهش داشت خاطرنشان کرد:‌ در این ایام، آ‌مار مسافران در خط یک ۳میلیون ۴۱۵ هزار و ۸۶۵ نفر بود و در خط سه نیز ۲میلیون ۶۷هزار و ۲۷۴ نفر جابه‌جایی داشتیم.

درستی عنوان کرد : بیشترین آمار مسافر در خط یک در روز 25 اردیبهشت با رقم 328 هزار و 658 نفر ثبت شد و خط 3 مترو تهران نیز در تاریخ 25 اردیبهشت پذیرای 262 هزار و 659 مسافر بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: تمام توان خود را در خدمت رسانی سریع، ایمن و پاک به کار بستیم و امیدواریم با تجهیز و نوسازی این ناوگان در آینده بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری را به شهروندان ارائه کنیم.

درستی در پایان به اعزام فوق العاده قطار ها در ایام برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت : در خط یک 166 و در خط سه 126 اعزام فوق العاده قطار داشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار