زنگ سپاس معلم در کرمانشاه طنین انداز شد/فیلم

کرمانشاه( پانا )آیین بزرگداشت مقام معلم با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در دبیرستان دخترانه استعداد های درخشان ناحیه یک کرمانشاه در قالب برنامه سپاس معلم، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سپاس معلم در کرمانشاه طنین انداز شد/فیلم

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه ضمن عرض تبریک به معلمان و دانش آموزان اظهار داشت: افتخاراتی که در کشورمان به وجود می آید مرهون زحمات جامعه معلمانمان است و در عرصه های علمی،هنری و تمام زمینه های افتخار آمیز هر خوشحالی ای به دست می آوریم به واسته زحمت معلم هایی است که در این مسیر همه ی مارا کمک کردند،قدرشناس و دستبوس آن ها هستیم.

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرگزاری پانا اضافه کردند:
پیام این است که همه ی جامعه دانش آموزان و اولیا قدر دان زحمات معلمین عزیزمان باشند به گفته ایشان مقام معظم رهبری فرمودند: از گردنه های سخت، پیشرفت تحقق پیدا نمیکند مگر اینکه به معلم آموزش و پرورش توجه کنیم.

و در ادامه افزود معلمین سربازان گمنامی هستند که در دورترین نقاط کشور دارند مجاهدانه به دانش آموزان خدمت میکنند البته معلمین عزیز ما هم همه ی دانش آموزان را مثل فرزندان خودشان میدانند همانطور که دوست دارند فرزندان خودشان درس بخوانند، ورزش کنند و منظم باشند دانش آموزان هم مثل فرزندان خودشان تعلیم میدهند و تربیت میکنند.

در ادامه قسمت هایی از گفتگوی مسئولین با محدثه بیگلریان خبرنگار پانا ارائه می شود.


دانش آموز خبرنگار: محدثه بیگلریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار