مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرمانشاه:

در راس مجموعه آموزش و پرورش مهمترین مولفه معلم است/فیلم

 کرمانشاه (پانا)  مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه استان کرمانشاه باتوجه به اینکه حفظ جایگاه معلم را حفظ جایگاه جامعه دانست گفت:در راس مجموعه آموزش و پرورش مهمترین مولفه معلم است،

کد مطلب: ۱۳۶۸۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
در راس مجموعه آموزش و پرورش مهمترین مولفه معلم است/فیلم

بهمن نریمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ استان کرمانشاه در گفت و گو با پانا ضمن تشکر از محیا هاشمی دانش آموز خبرنگار پانا عنوان کرد: در راس مجموعه آموزش و پرورش مهمترین مولفه معلم است.اگر ما جایگاه معلم را حفظ کنیم جایگاه دانش آموز و جامعه مان را حفظ کردیم.

وی افزود:در آموزش و پرورش توسعه دینی، توسعه فرهنگی، توسعه سیاسی و توسعه در زمینه های دیگر محقق می شود.

پرویز نیک روش معاون پرورشی ناحیه ۳ کرمانشاه ضمن تشکر از حضور دانش آموزان خبرگزاری پانا عنوان کرد: همانطور که استحضار دارید حوزه دانش آموزی ما رسالت عظیمی را به دوش دارد؛ متولیان حوزه تعلیم و تربیت برای حوزه دانش آموزی باید خوراک فرهنگی و محتوای فرهنگی مناسب را آماده کنند.
امیرحسین آهی نخبه فیزیک کوانتوم و علم رباتیک تاکید کرد: توصیه ای که میتوانم به هم سن و سال های خودم داشته باشم این است که در درجه اول باید این را درک کنند در چه زمینه ای استعداد و توانایی دارند ما نمیتوانیم کسی را پیدا کنیم که هیچ توانایی نداشته باشد. با وجود فعالیت های نوجوان ها است که یک جامعه به کمال می‌رسد.

در ادامه قسمت هایی از این گفت و گو با خبرنگاران پانا ارائه می شود.


دانش آموزان خبرنگار: محیا السادات هاشمی/امیرعلی مومیوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار