سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

گسترش عدالت آموزشی و تربیتی ازجمله از دستاوردهای آموزش و پرورش درتاریخ انقلاب اسلامی است

کرمانشاه(پانا)سرپرست وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد؛ عدالت تربیتی، دستاورد بزرگ انقلاب است، رتبه بندی مسیر رشد و به روز شدن معلمان را ترسیم می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
گسترش عدالت آموزشی و تربیتی ازجمله از دستاوردهای آموزش و پرورش درتاریخ انقلاب اسلامی است

نیم‌روز شنبه، نهم اردیبهشت ماه جاری، رضا مراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست صمیمی با اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و مدیران و روسای نواحی، شهرستان‌ها و مناطق استان کرمانشاه که به میزبانی پردیس شهید رجایی برگزار شد با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن تقدیر از زحمات وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: آینده کشور در آموزش و پرورش ترسیم خواهد شد.

وی افزود: دانش‌آموز، بالاترین ثروت یک جامعه و خوشبختی معلم، فرصت مغتنم کار کردن با این بزرگواران است.

صحرایی، انسجام و هماهنگی میان تمام ارکان آموزش و پرورش استان را مثال زدنی دانسته و خاطرنشان ساخت: هیچ موفقیتی بدون انجسام، خلاقیت در مدیریت و اتحاد به دست نمی‌آید.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به جایگاه مهم تربیت، گفت: تا زمانی که تربیت مقدم بر آموزش باشد، مفهوم مدرسه به خطر نمی‌افتد و رقبای ریز و درشت معلم و مدرسه نمی‌توانند اذهان دانش‌آموزان را به سمت خود معطوف کنند.

وی سپس با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، از تمامی روسا، مدیران و سایر نهادها درخواست نمود جهت گرامیداشت مقام معلم، سنگ تمام بگذارند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به اجرای قانون رتبه‌بندی و تاکید بر صدور تمامی احکام در آینده‌ای نزدیک، انجام این مهم را گام استوار دولت سیزدهم در حمایت از معلمان نامیده و تصریح نمود: طبیعتا هیچ کاری در ابتدا بدون نقص نخواهد بود و انشاالله، نقایص احتمالی رتبه بندی نیز به زودی مرتفع می شود.

صحرایی گفت: رتبه بندی منجر به تضمین کیفیت و پویایی آموزش خواهد شد و مسیر رشد و به روزآوری را برای همکاران ترسیم نمود.

وی برگزاری بی نقص آزمون‌های نهایی و همچنین تسریع در ساماندهی نیروی انسانی به جهت سازماندهی مناسب را اولویت های اصلی وزارت آموزش و پرورش در کوتاه مدت نام برد.

صحرایی سپس با اشاره به تعدد سامانه‌ها در سطح وزارت خاطر نشان ساخت: به دنبال سامانه سپاری و تسهیل در کار همکاران هستیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پایان با تاکید مجدد بر عدالت تربیتی به عنوان یک ثمره بزرگ انقلاب اسلامی، ایجاد فرصت برابر رشد و پیشرفت برای همه‌گان را نتیجه دستاورد عظیم انقلاب دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار