مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه :

روز قدس به نمادی از مقاومت مردم ستم دیده در مقابل مستکبران تبدیل شده است/فیلم

کرمانشاه(پانا)سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه روز قدس به نمادی از مقاومت مردم ستم دیده در مقابل مستکبران تبدیل شده است گفت: کرمانشاهیان غیور بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند و با شعار های ضد استکباری به خیابان ها آمدند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس به نمادی از مقاومت مردم ستم دیده در مقابل مستکبران تبدیل شده است/فیلم

سلمان محمدی در مصاحبه با خبرنگار پانا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه کرمانشاهیان، خاطر نشان کرد: روز قدس با دستور معجزه گونه حضرت امام، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از مردم فلسطین نام گذاری شد.
وی افزود: روز قدس به نمادی از مقاومت مردم ستم دیده و مستضعف جهان در مقابل مستکبران و زورگویان عالم تبدیل شده است.
پرویز نیک روش معاون پرورشی ناحیه ۳ کرمانشاه گفت : "دین ما و شرع مقدس اسلام همواره به یاری مظلومان و دفاع از مظلوم تاکید کرده و یکی از مصداق های عینی دفاع از مظلوم، ملت شریف و مظلوم فلسطین هستند. مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین همواره در سال های گذشته و در شرایط کنونی که رژیم اسرائیل آنها را آماج حملات خودشان قرار دادند . برما و مردم مسلمان واجب و فرض است که برای دفاع از این ملت به صحنه بیاییم و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم."
محمد زنجانی خیاط سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: اگر هر لحظه دشمن صهیونیست بخواهد قدمی بردارد ما از کوچک و بزرگ در کنار خواهران فلسطینی و برادران لبنانی در برار رژیم صهیونیستی خواهیم ایستاد.
دهه نودی های کرمانشاهی نیز از اهدافشان در شرکت در راهپیمایی روز قدس نابودی اسرائیل را برشمردند.

در ادامه گفت و گوی ترنم عطایی خبرنگار پانا با مسئولان و دانش آموزان کرمانشاهی ارائه می شود.


دانش آموزان خبرنگار: ترنم و تبسم عطایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار