دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی و کشفیات میلیاردی

تهران (پانا) - فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی و کشف بیش از یک هزار میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی و کشفیات میلیاردی

سردار سهراب بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز(سوخت، دام و ...) و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی و...) شدند.

وی افزود: ارزش کشفیات مذکور طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا ۲۰۴ متهم دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و مبارزه با هر گونه جرایم اقتصادی را از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس دانست.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار بهرامی از هموطنان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی در این راستا، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار