رئیس پلیس کشور عنوان کرد:

به‌کارگیری 2500 گشت انتظامی برای برقراری نظم و امنیت

تهران (پانا) - رئیس پلیس کشور عنوان کرد بیش از 2 هزار و 500 گشت انتظامی برای برقراری نظم و امنیت مردم بکارگیری شده‌اند و با افرادی که بخواهند ناامنی را رقم بزنند، برخورد قاطع خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
به‌کارگیری 2500 گشت انتظامی برای برقراری نظم و امنیت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در رزمایش اقتدار نوروزی سال 1402 ضمن عرض تبریک سال جدید خدمت همه همکاران زحمت کش، پرتوان و کم توقع در انتظامی کشور و همچنین مردم عزیز ایران اسلامی گفت: از همه دست اندرکاران و افرادی که تلاش کردند تا مقدمات برگزاری این رزمایش را فراهم کنند نیز تشکر و قدردانی می کنم و به همه این عزیزان خداقوت می گویم.

وی به شعار نوروزی پلیس با عنوان "پلیس مقتدر و حرفه ای" اشاره کرد و ادامه داد: قطع به یقین شعار نوروزی پلیس در حالی شکل می گیرد که این پلیس بایستی بتواند با توان حرفه ای خود ماموریت ها را به درستی پیدا کند و به آنها پاسخ هوشمندانه بدهد.

رئیس پلیس کشور همچنین عنوان کرد: امروز همه ما به مردم عزیز ایران اسلامی قول داده ایم و هم قسم شده ایم که آرامش، آسایش و استراحت خود را تقدیم آنها کنیم که این امر بسیار نیکو، خیر و پرثواب است؛ امروز چشمانی باید بیدار باشد تا چشمانی در آسایش باشد، چشمانی باید هوشیار باشد تا چشمانی خوشحال باشد و مردان مرد، مقتدرانه برای برقراری نظم و امنیت مردم ماموریت خود را به درستی انجام دهند تا مردم این امنیت و آرامش را احساس کنند و بیش از پیش از آن لذت ببرند.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال جدید با ماه مبارک رمضان "ماه بهار قرآن" به شعار سال 1402 که توسط مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز" مدظله العالی" با عنوان " مهار تورم و رشد تولید" نام گذاری شده است، اشاره کرد و گفت: امید است همه دولتمردان و مسئولان نیز با کار و کوشش و تلاش دو چندان بتوانند حال دل خوش تری را برای مردم عزیز ایران اسلامی رقم بزنند ضمن اینکه پلیس نیز باید با انجام مطلوب ماموریت های محوله متفاوت تر از گذشته باشد و نیاز مردم را نیز به طور واقعی شناسایی کند و پاسخ دهد.

رئیس پلیس کشور با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار نوروزی سال 1402 گفت: امروز بیش از 25 هزار نیرو در تهران با تمام توان در خدمت امنیت و آرامش مردم قرار دارند؛ ضمن اینکه بیش از 2 هزار و 500 گشت انتظامی در هر شیفت امنیت را تأمین و با افرادی که بخواهند ناامنی را برای مردم رقم بزنند، برخورد قاطع خواهند کرد.

سرداران رادان همچنین ضمن قدردانی از مسئولان مربوطه که همراه خدمتگزاران خود در انتظامی کشور هستند، خاطرنشان کرد: از یکایک شما خواهران و برادران و سایر دستگاه ها که همه در نوروز 1402 ماموریت دارید تشکر ویژه می کنم اما ضرورت دارد همه ما برای خدمت رسانی به مردم آماده، پرتوان، هوشیار و مهربان باشیم برای مردمی که شایسته مهربانی هستند.

رئیس پلیس کشور با اشاره به بکارگیری توان یگان ویژه برای برقراری امنیت و آسایش مردم در هر کوی و برزن گفت: با شناسایی جغرافیای جرم و محلات این نوید را خواهیم داد که مردم آرامش و روزهای بهتری از آسایش را خواهند دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار