پایه‌های پرسپولیس منتظر دریافت پول کم!

تهران (پانا) - اعضای تیم‌های فوتبال پایه باشگاه پرسپولیس در انتظار دریافت بخش دوم قراردادهای فصل جاری خود هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پایه‌های پرسپولیس منتظر دریافت پول کم!

باشگاه پرسپولیس در حالی برای جلب نظر اعضای تیم فوتبال بزرگسالان خود در صدد پرداخت بخش دیگری از قراردادهای آنها است که تیم‌های پایه منتظر دریافت قسط دوم قراردادهای فصل جاری خود هستند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ماه‌های ابتدایی فصل جاری رقابت‌های فوتبال باشگاهی رده‌های پایه ۵۰ درصد از قراردادهای آنها را پرداخت کرد. تیم‌های پایه پرسپولیس نیز توانستند در فصل جاری پیشرفت قابل توجهی نسبت به فصل گذشته در جدول داشته باشند تا عملکرد محسن خلیلی نظر پیشکسوتان این باشگاه را به خود جلب کند. همچنین ۱۱ نفر از بازیکنان رده امید نیز موفق به حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی شدند تا تجربه لازم را کسب کنند.

امیدهای پرسپولیس در حالی فرصت حضور با بزرگسالان را پیدا کردند که میانگین قرارداد آنها حدود ۱۰۰ میلیون تومان است. همچنین سایر بازیکنان تیم‌های پایه نیز با قراردادهایی نزدیک به ۵۰ میلیون تومان برای یک فصل در تیم‌های نوجوانان و جوانان بازی می‌کنند.

پایان بازی‌های رده‌های پایه باعث شده است آنها چشم انتظار دریافت بخش دوم قراردادهای خود باشند. درویش برای تسویه کامل با تمام اکران مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان نیاز به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد که از ارزان‌ترین مبلغ قرارداد مربوط به بزرگسالان نیز کمتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار