سخنگوی فدراسیون فوتبال:

رقم قرارداد قلعه‌نویی محرمانه است

اسامی دستیاران قلعه نویی قطعی نشده است

تهران (پانا) - سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در فروردین‌ماه و رقم قراداد قلعه‌نویی توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رقم قرارداد قلعه‌نویی محرمانه است

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال امشب در یک گفت‌گوی تلویزیونی درباره آخرین خبرها درباره دستیاران امیر قلعه‌نویی در تیم ملی گفت: انتخاب دستیاران بر عهده آقای قلعه‌نویی هست اما با توجه به بحث قرارداد و همچنین منابعی که فدراسیون در اختیار دارد، قرار است امروز و فردا جلسه‌ای آقای قلعه‌نویی و تاج برگزار برگزار شود و جمع‌بندی آن به استحضار مردم خواهد رسید.

اصولی با بیان اینکه هنوز قلعه‌نویی به صورت کتبی لیست دستیاران را به فدراسیون ارائه نکرده است، گفت: با توجه به عرف موجود، به صورت شفاهی درباره لیست دستیاران با فدراسیون صحبت شده است و اسامی پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مطرح شدن نام‌هایی مانند وحید هاشمیان و سعید الهویی به عنوان دستیاران قلعه‌نویی هم سکوت کرد و اشاره کرد اسامی دستیاران پس از نهایی شدن به صورت رسمی از فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

وی در ادامه درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در فیفادی فروردین‌ماه اظهار داشت: بازی با روسیه در سوم فروردین قطعی شده است و درباره ساعت دیدار و نحوه بلیط فروشی و حضور تماشاگران در روزهای آینده توسط فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اصولی با بیان اینکه بازی دوم تدارکاتی هم در دستور کار تیم ملی هست خاطرنشان کرد: پس از لغو بازی با عراق، با کنیا صحبت‌هایی شده است و تقریبا توافق اولیه انجام شده و در همین فیفادی با این تیم بازی خواهیم کرد. یکی از تاریخ‌های پیشنهادی برای این مسابقه ۷ فروردین است و پس از قطعی شدن تاریخ آم اعلام خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه قرارداد ۴۰میلیاردی قلعه‌نویی با تیم ملی برای یک سال تصریح کرد: به هیچ عنوان درباره رقم قرارداد با توجه به بند محرمانه بودن آن صحبت نمی‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار