معاون شهردار تهران:

ویژه برنامه «بهار ایران» از امروز آغاز و تا شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه دارد

تهران (پانا) - معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت ویژه برنامه «بهار ایران» از امروز آغاز و تا شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه «بهار ایران» از امروز آغاز و تا شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه دارد

امین توکلی زاده، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه آغاز ویژه برنامه شهرداری تهران به مناسبت آغاز نوروز ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسته بهار ایران در قالب جشن‌های متعدد و متنوع در ۸ پهنه شهر تهران و در ۲۲ بوستان بزرگ در مناطق مختلف از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است.

توکلی‌زاده تصریح کرد: در قالب بسته بهار ایران برنامه‌های متعدد و شادی در سطح مناطق مختلف تهران با همکاری شهرداری‌های مناطق، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی در خصوص ۸ پهنه برگزاری جشن‌های نوروز ۱۴۰۲ گفت: این‌ پهنه‌ها شامل پارک پلیس، پارک ملت، بوستان نهج البلاغه، میدان آزادی، بوستان ولایت، بوستان آزادگان، بوستان لاله و بوستان ولیعصر در شهرری خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه این برنامه‌های ذکر شده در ۲۲ بوستان بزرگ تهران برگزار خواهد شد، ادامه داد: همچنین در بوستان ملت و با مشارکت شهرداری منطقه ۳ و اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی شهرداری تهران ویژه برنامه مشترکی در قالب بازنمایی فرهنگ نوروز ،نوروز ایرانی و نوروز اقوام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه بسته بهار ایران از امروز آغاز و تا شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه خواهد داشت، گفت: تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های بسته بهار ایران قبل از غروب و پس از آن همزمان با افطار اجرا و تا سحر ادامه خواهد داشت.

توکلی‌زاده با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در بوستان ملت گفت: این برنامه شامل جزیره ورزشی، جزیره شنی ویژه کودکان، بازی کامپیوتری و … خواهد بود. ضمن اینکه در تمامی محل‌های برگزاری بسته بهار ایران نمایشگاه های گل و گیاه و صنایع دستی برقرار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار